Pro anako? en tiedä

perfektionisti

Olen päättänyt ryhdistäytyä jälleen. Olen joskus ollut alipainoinen(15vuotiaana ja sitä ennen). Olen aina ollut himoliikkuja(kilpaurheilija) ja hyvin tarkka syömisistäni. Tänä kesänä itsekurini kuitenkin romahti - masennuin.
Nyt aion kuitenkin ryhtyä tiukalle kurille. Olen oikeastaan oppinut pitämään jo aikaisemmin nälän tunteesta ja sitä olikin jo ikävä kun ahmin kaikenlaista. Nyt olen paastonnut viikon ja pitää alkaa syödä, jotta elimistö ei muuta energian ottoansa pienemmäksi.
Aion palata entiseen, mutta en silti halua sentään alipainoiseksi(pahasti). Aion nukkua yössä vain enintään 7h jotta en laiskistu, herään ennen kuutta 15km lenkille ja sitten otan vähäkalorisen proteiinijuoman ja hyvin kuitupitoisia ruisleipiä. Koulussa syön slaattia ja käyn viikossa vähintään kolme kertaa salilla, salin jälkeen voin ottaa yhden melkein täysproteiinisen juoman. Iltaisin voin venyttelyn jälkeen syödä raejuustoa, tonnikalaa tai jotain sellaista vähäkalorista proteiinipitoista.
Viikonloppuisin tietysti keskityn extriimiin, biletän koko viikonlopun tai teen jonkun todella pitkän urheilusuorituksen kuten maratoonin tai pyöräilen yli 200km. Kyllä elämä kohta taas alkaa maistua ja tunnen itseni onnistujaksi.
Itseinho ja itsesäälissä rypeäminen saa nyt loppua. En ole tyhmä, tiedän sen(äo 147), mutta laiska olen jä läski(LÄSKI), mutta en enää kohta. Tavoitteeni on painoindeksi hieman yli 18 ja rasvaprosentti minimaalinen. Rinnat haluan pitää(niitä en inhoa kuten monet sielunsisareni), miehien huomio tekee hyvää, mutta kuukautiset haluat vähentään vain pariin kertaan vuodessa(inhoan niitä yli kaiken).

3

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ton tosiaan

tehtyä olet, et ainoastaan pro ana, vaan anorektikko sanan varsinaisessa merkityksessä. Toisaalta, monet pro anat puhuu ja puhuu, mutta lopullista tulosta ei synny, pää kun pitää olla pipi, että tuollaista rääkkiä jaksaisi.
      p.s Viikko paastoa on monen läskin lähihistoriaa.

• on ainoa

ongelmasi. Ja suunnaton huomion kaipuu.

• ja hanki apua

jo tuommoset haaveet kuulostaa kipeästi apua kaipaavan haihattelulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      74
      3180
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2030
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      166
      1773
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      292
      1308
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      30
      1198
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1160
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      100
      1086
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1074
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1070
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      26
      991
    Aihe