SP, eli tuttavallisemmin Sääli P...

2GoodMan4U

Tunteeko naiset sellaista käsitettä kuin sääli pimppa? Miesten keskuudessahan tuo käsite on jo laajalle levinnyt ja hyvin tunnettu.

Onko naisten mielestä olemassa sellaista asiaa kuin SP? Eli onko nainen auliimpi antamaan miehelle vehettä, jos miehellä on vaikka käsi paketissa?

Miesten keskuudessahan huhu kertoo, että nainen olisi antavaisempi, jos miehellä on sattunut joku onnettomuus, tms. Naisella heräisi jonkunlaiset säälin tunteet ja nainen antaisi miehelle vähän lohdutusta, eli vehettä. Tätä sanotaan SP:ksi.

Mitä naiset on asiasta mieltä?

14

2077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.P.

Jep, multa irtoo säälistä paremmin.

Mutta liian säälittävälle miehelle en anna ollenkaan. Liika on liikaa!

Jos nyt sitten on mukava mies ja käsi paketissa, niin väkisinkin sitä pitää hoivata.

Enkä oo edes mikään jakorasia...

• Chicks dig scars...

Glory lasts forever...

• Korjaus

SP:tä annetaan kun toinen haluaa eikä toinen juuri nyt haluaisi. Eli mies on naista aktiivisempi, vonkuu mutta naista ei haluta oikeasti. Annetaan sitten miehellle ("jos haluaa saada on pakko antaa")ja itse lasketaan sekuntteja koska tämä loppuu.

Minä on moista harrasta, ei ole reilua ketään kohtaan.

• yäk....

käsitteen, mutten ymmärrä mistä tuollainen tulee. Sillä jos säälin miestä, niin en voi häntä haluta.. Kyllä seksissä on kyse muusta kuin säälimisestä. Eli minulta puuttuu sitten kai se hoivavietti.

• ........

minä ole sellanen,että säälistä alkasin ukkoni kanssa hommaileen olkoon,sit vaikka pää paketissa.samanlailla sitä voi touhuilla,ku ennenkin...jo kysellään tyhmiä...

• 2GoodMan4U

Kysymys olikin nyt lähinnä irtonumeroista, eikä kestotilauksista.

• sitä jos

tykkään toisesta niin antaa sille vaikka millä verukkeella....

• Kutsutaan..

Kylläkin.. S.Ä.P.I eli saitko S.Ä.P.I.Ä..??

• 2GoodMan4U

Ai jaa. No sama asia, meillä sitä on kutsuttu jo iät ja ajat ÄsPee:ksi. Mut sama asia, rakkaalla lapsella monta nimeä.

• SpolAlik

SP
      SotilasPoliisi
      SiivousPalvelu
      SissiPaska

Miksei myös SääliPippeli?

• sääliä...

Kerron esimerkin, nuoruudessa kun oli mietinnän paikka, jätänkö kundikaverin vai en...menin hakemaan kamani eli jätin, olikin kipsi jalassa ja kun kerroin tilanteen sanoi tappavansa itsensä, sanoin kyllä ei kannata sellasta vaivaa nähdä mun takii... No parin kuukauden päästä näin hänet kapakassa kihlasormus sormessa,jäin miettimään mitä sillä tappamisella tarkoitti..olin onnellinen hänen puolestaan et oli mennyt kihloihin eikä "tappanut" itseään...
      vai tappoiko kuitenkin :))

• mombasaan

Menolippu Mombasaanissa tuli säälipimperoa kun oli syöpä. Ehkä jos saan syövän ja tirautan muutaman kyyneleen kaikkien missaamieni auringonlaskujen takia, saan myöskin säälipimperoa. Toisaalta jos kuolema ja pimppirasia valitaan, niin valitsen elämän. Pimperoa voi nähkääs ostaakin ellei muuten natsaa. On se lämpimämpi ja pehmeämpi kuin oma nyrkki.

• Mangusti.

ole SP:tä mistä antaa.

• semmosta käsitettä

ku sääli muna?
      itse olen mies ja olen joillekkin antanut säälistä ku on ollu niin toivottomii tapauksii!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe