Huh huh, ainahan ne on treffit jonkun verran jänskättäny, mutta nyt on ihan superjännitys päällä :P
Johtuu ainaki osittain siitä että tulossa on tavallista pidemmät treffit (uimista mökillä ym.) ja että tämän kaverin lähellä ollessa tuntuu sitä merkillistä sähköä ja kemiaa... Suht tuore tuttavuus kuitenkin kyseessä, tänään se kai selviää että miten hyvin tullaan toimeen keskenämme ja johtaako tämä kenties johonkin...
Reilu tunti aikaa jännittää, toivottavasti en onnistu nolaamaan itteäni ja kaikki menis muutenki hyvin :)
Hitsi mikä jännitys...
3
2020
Vastaukset
- kohtalo toverisi
En voi muuta toivottaa kuin tsemppiä ja eiköhän se hyvin mene. Ja pienet kömmähdyksetkin on salittuja ja niitä on kiva sitten jälkeen päin naureskella.
Minä olin viikko sitten samassa tilanteessa...treffit oikein pitkän kaavan mukaan, ja voi että jännitti.- Rane1967
Olin juuri tänään pitkällä lounastreffillä ja ensimmäistä kertaa todella jännitti sinne mennessä. Hyvin meni ja helpotti huomata, että myös vastapuoli jännitti. Ei mennyt tällä kertaa jännittämiset hukkaan kummallakaan...
Tsemppiä vaan muillekin treffeillä jännittäjille, kyllä ne hyvin menee loppujen lopuksi.
- eeris88
minua pierettää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740