tarvitseeko henkilö, jolla on oman maansa passi jossa on oleskelulupa suomeen, erillisen viisumin esimerkiksi ruotsiin tai norjaan matkustaessa. Yritin löytää netistä apua, mutta vielä ei ole osunut kohdalle.
ja tiedän kyllä ettei tämä ole matkailupalsta, mutta ajattelin että täältä tavoitan kohteen tälle kysymykselle.
matkailuasiaa
pissaliisa
2
352
Vastaukset
- hölopölö
Tiettyihin maihin voi matkustaa euroopassa, oisko ne nää schengen maat? mut ainakaan Britanniaan ei pääse...
- mukana kulkenut
Schengen-viisumilla ja -oleskeluluvalla saa matkustaa Schengen-maissa. Ja Pohjoismaiden yhteistyösopimimus antaa luvan matkustamiseen Norjassakin.
Hauskaa Lomaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566