Elämää hermoheikon kanssa

kyllästynyt nainen

Kohta 20 vuotta olen kuunnellut tuon äijän raivoamista, mitään asiaa ei saa tehtyä ilman tolkutonta raivokohtausta, kiroilua ja toisten, yleensä minun haukkumistani.

Monet vuodet vaan hiljaa kuuntelin ja pelkäsin ja yritin tyynnytellä, nyt riittää. Olen alkanut huomata itsessänikin samoja oireita, olen alkanut hermoilla pienistä asioista, ja en missään nimessä halua samanlaiseksi!

On se vaan ihmeellisestä että toisen ihmisen saa tuollaisella käytöksellä ihan varpailleen ja jännittyneeksi, luulisi minunkin nyt jo aikuisen naisen pääsevän eroon moisesta psykopaatista, joka kaiken lisäksi vielä on sairaalloisen mustasukkainen. Epäillyt minun aikanaan muhinoivan isänsäkin kanssa. Ihan naurettavia asioita olen saanut vuosikaudet todistella.

Miksi ihmeessä olen moista idioottia sietänyt. Nyt alkaa tämän naisen lähtölaskenta elämään, jossa ei tarvitse olla ivattuna!

3

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun olet vielä

tolkuissasi. Hyvä ettet enää kuuntele mitä tahansa. Elinkautinenkin on Suomessa vain 12 vuotta, olet jo kärsinyt sen. Tsemppiä!

• niinkuin mullakin

kiroilemista,raivoamista,huutamista,ei käytös-
      tapoja.tänäänkin oon ollut niin väsynyt ja masen-
      tunut,etten tiedä kuinka kauan jaksan.

• ja äkkiä

ei kenenkään tarvitse tuollaista shittiä sietää, nimimerkillä kokemusta on ja ero vireillä!! Elämä on liian lyhyt tuollaiseen pelleilyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe