Kohta 20 vuotta olen kuunnellut tuon äijän raivoamista, mitään asiaa ei saa tehtyä ilman tolkutonta raivokohtausta, kiroilua ja toisten, yleensä minun haukkumistani.
Monet vuodet vaan hiljaa kuuntelin ja pelkäsin ja yritin tyynnytellä, nyt riittää. Olen alkanut huomata itsessänikin samoja oireita, olen alkanut hermoilla pienistä asioista, ja en missään nimessä halua samanlaiseksi!
On se vaan ihmeellisestä että toisen ihmisen saa tuollaisella käytöksellä ihan varpailleen ja jännittyneeksi, luulisi minunkin nyt jo aikuisen naisen pääsevän eroon moisesta psykopaatista, joka kaiken lisäksi vielä on sairaalloisen mustasukkainen. Epäillyt minun aikanaan muhinoivan isänsäkin kanssa. Ihan naurettavia asioita olen saanut vuosikaudet todistella.
Miksi ihmeessä olen moista idioottia sietänyt. Nyt alkaa tämän naisen lähtölaskenta elämään, jossa ei tarvitse olla ivattuna!
Elämää hermoheikon kanssa
kyllästynyt nainen
3
1248
Vastaukset
- kun olet vielä
tolkuissasi. Hyvä ettet enää kuuntele mitä tahansa. Elinkautinenkin on Suomessa vain 12 vuotta, olet jo kärsinyt sen. Tsemppiä!
- niinkuin mullakin
kiroilemista,raivoamista,huutamista,ei käytös-
tapoja.tänäänkin oon ollut niin väsynyt ja masen-
tunut,etten tiedä kuinka kauan jaksan.- ja äkkiä
ei kenenkään tarvitse tuollaista shittiä sietää, nimimerkillä kokemusta on ja ero vireillä!! Elämä on liian lyhyt tuollaiseen pelleilyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780