eipäs oo ollu juttua antti h sta joka katosi ystisesti..onkos uutta tietoo ja asuukos ne kaverinsa vielä ivalossa???saattaisivat vaikka paikallisessa kännissä jotain huudella JOTAIN???
onko antti
6
4653
Vastaukset
- '''vaadin
on unohtanu ihtensä tai sitten hoiteloo ihteänsä syyskuntoon antavaisille. eiköhän kohta ilemesty huutelemmaan JOTTAIN
- TYYPPI????+
JOKA OLI EILEN AJANUT KOLARIN JA ASLAKILLA ROI HIN,JOKA OLI ANTIN MUKANA KATOAMISAIKANA ANGELIS ..NIMI TUNTUU NIIN TUTULTA
--OISKO JOTAIN ASIAAN LIITTYVÄÄ..
-JA MIKS ANTTI KETJUT ON KATKENNEET????EIPÄS UNOHDETA ANTTIA-SYYLLISET TELKIEN TAA
JA PAHA SAA AINA PALKKANSA- ..............................
ei ole
- kylll
unohettu..whoooo
- anne.
niin ratto miäs vaikka märkäkorva vielä onkin andiin verrattuna, ei haittaa vaikka huutelee vieraisiin pöytiin. sinkkuna saa aina enemmän, kikkailla. äläpä kysy! assuu assuu
- Erja
Anttia ei ole unohdettu ainakaan täällä !! kokoajan koitetaan saada tietoo antista ja siitä että missä hän on,, Paljon olen taas kuullut mutta ei sitten voi tietää että mikä pitää paikkaansa näistä huhuista ://
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486389Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14751