Miehellä vaikeuksia katkaista suhde..

petetty

Mies halusi erota puolisen vuotta sitten, mutta vasta kesän alussa toteutti aikeensa ja muuttikin tämän naisen luo. Puhui kuitenkin vain ystävyydestä ja oli aikeissa palata kotiinkin jonkin ajan kuluttua. No, nyt sitten muutti pois naisen luota, mutta vuokra-asuntoon. Välimme lämpenivät ihmeellisesti, kun vietimme viikonlopun yhdessä ja tuntuu, että molemmat taas rakastavat toisiaan!
Mutta mies saa edelleen tältä naiselta tekstiviestejä, koska ei ole hänelle pystynyt kertomaan meidän välien lämpenemisestä tai mahd.kotiinmuutosta. Ei nainen taida mitään ihmeellisiä toiveita elätellä, mutta minua häiritsee, ettei mies pysty sanomaan hänelle totuutta. Onko tämmöinen yleistäkin? Ei kuulemma halua loukata ja psyykkisesti jotenkin vielä riippuvainen naisesta? Mutta on luvannut olla itse ottamatta yhteyttä tai tapaamatta. Vaikeahan tässä on luottaa, mutta kun toinen vannoo muuttuvansa..

3

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkonen20

Että viitsitkin katsella tollasta ukkoa?!?!!! Hei haloo mimmi, kerääppä vähäiset itsekunnioituksen rippeet ja pistä ukko pihalle elämästäsi. Ukkos ei ole lopettanut suhdettaan siihen naiseen, se käy edelleen nussimassa sitä siellä ja sä luulet että teillä on jotain toivoa. Ihan oikeasti, sinä tuhlaat elämääsi katsellessasi tollasta paskaa.

• samaa mieltä

Kyllä se mies sitä toistakin käy "tapailemassa" niin kauan kun siihen on yhteydessäkin... Luulet vaan, ettei mies sinun poissaollessasi vastaa naiselle tai soittele, ei kai se nainenkaan niin tyhmä ole että ikävöinti-viestejä lähettäisi jos miehesi ei muka vastaa. Miehesi todennäköisesti ei ole kertonut hänelle teidän suhteen laadusta ja päinvastoin. Pitää teitä molempia narun päässä, kun ei tiedä mitä haluaa. Sinun kanssasi olisi kaikki valmiina (asunto ja muut) mutta jotenkin se toinenkin kiinnostaa. Ei tule toimimaan. Nimimerkillä been there.

• erja

sun mies tekee jo henkistä pettämistä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe