Niin vaikea sanoa EI..

exälle..

Luulin löytäneeni onnen monen vuoden jälkeen, olin niin onnellinen, kylläkin vain vuoden. Mutta se tunne, kun tuntee olonsa onnelliseksi useiden yksinäisten vuosien jälkeen, on aivan mahtava, sitä leijuu pilvissä ja herää hymyissä suin toisen vierestä. Tuntuu pystyvänsä mihin vain, mikään ei tunnu hankalalta kun on ihminen joka rakastaa ja jota rakastaa.

Sieltä pilveltä tultiin alas aika rytinällä kun exä ilmoitti ettei halua jatkaa, välittää mutta ei tarpeeksi. Tästä on nyt kuukausi, luulin jo, että olen selvinnyt siitä ajasta ettei tarvitse enää itkeä, niinköhän..

Exä on kysynyt useaan otteeseen, että voiko tulla käymään, tiedätte varmaan mitä tarkoitusta varten. Ja mä en osaa sanoa EI!!! Miksi en vaan voi sanoa, että en halua nähdä, enkä kuulla mitään.. Se vaan on niin ihanaa halata ja suukotella niin kuin ennenkin. Niin ihana makoilla toisen vieressä seksin jälkeen, tuntea taas sen tunteen, tuoksun, oman kullan ihon.. Sitten se taas iskee, epätoivo, paniikki ja tuska! "Se ei oo mun enää, ei se minusta välitä.. Hyvä luoja mimmi, mitä sä teet itelles, älä päästä sitä enää käymään.."

Mutta MITEN osaa sanoa EI kun haluaa ihan hirveästi vaikka tietää, että satuttaa itseään yhä enemmän ja enemmän. Kumpa voisi kytkeä sydämmen pois päältä ja ottaa aivot käyttöön!

2

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteen

Olin samassa jamassa jokin aika sitten.Sitä kaipaa sitä tunnetta mitä oli joskus, mutta ei se ole enää samaa.Vaikka toinen tuntuisi miten tutulle ja rakkaalle niin sitä pettää vain itseään ja satuttaa.Toinen on satuttanut sinua sydämmeen ja se vie paljon aikaa ja itkuja.
      Se kaikki on harhaa, annoin jokusen kerran periksi nyt ei enää tunnu missään. 1.5 vuotta meni siihen.Voimia sinulle ja nauti loppu kesästä ! Jaksa!

• haavoitettu

sanomaan EI. Helppoa se ei ole, sen voin vakuuttaa, mutta pystyt siihen kumminkin. Ole onnellinen, ettet ole aviossa ja jolla on liuta lapsia isän perään itkemässä. Itse olen naimisissa ja yritän silti kestää lasten takia, en halua vielä luovuttaa. Mieheni aiheuttamat haavat ovat vereslihalla ja välillä tuntuu kuin suolavedellä niitä valelisi, mutta jos olisin sinun asemassasi, koettaisin aktiivisesti unohtaa, elellä sinkkuna ja odotella kaikessa rauhassa parempaa kumppania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      101
      4600
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3888
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3290
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      630
      1904
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1298
    7. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1269
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1265
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1263
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1230
    Aihe