Ostin tuollaisen maastopyörän, mutta se ei kulje tarpeeksi nopeasti. Jos laittaa edessä suuremman ja takana pienemmän vaihteen, ja kun saavuttaa tietyn nopeuden se ei kulje nopeampaa. Tuntuu että polkisi tyhjää, vähän kuin suoralla kuin edessä pienin takana suurin vaihde. Pystyisin antamaan enemmän voimaa, mutta on sellainen tunne, että pyörä on kuin "tyhjällä vaihteella".
Ennen olisi joku Biltema pyörä, ja jos siinä laitoin eteen suuremmalle ja takana pienemmän, niin ei jaksanut polkea ollenkaan.
Pyörä ei kulje tarpeeksi
5
1267
Vastaukset
- maastopyörässä
on 42x12 maksimivälitys, jolla ajelee kepposasti 45 kmh vauhteja ! Kova poika kyseessä, sillä maantiepyörääkään ei moni kauan 45 nopeudella aja !!
- Ämteebee
...maastopyörän ei ole tarkoituskaan kulkea kovaa, vaan sillä on aivan oma käyttötarkoituksensa jota sinä et ilmeisesti ole ymmärtänyt.
- rasvanäppi
Ämteebee kirjoitti:
...maastopyörän ei ole tarkoituskaan kulkea kovaa, vaan sillä on aivan oma käyttötarkoituksensa jota sinä et ilmeisesti ole ymmärtänyt.
Asiaa toveri. MTB:llä ajetaan maastossa, jossa tarvitaan pieniä vaihteita. On tainnut kaveri ostaa oikean pyörän väärään käyttöön. (:o)
- geddu
rasvanäppi kirjoitti:
Asiaa toveri. MTB:llä ajetaan maastossa, jossa tarvitaan pieniä vaihteita. On tainnut kaveri ostaa oikean pyörän väärään käyttöön. (:o)
Laita edessä suurempi vaihde! Kakkonen kannattaa pitää sellasena perus-vaihteena.
- v****n
geddu kirjoitti:
Laita edessä suurempi vaihde! Kakkonen kannattaa pitää sellasena perus-vaihteena.
kakkonen ! Ei niissä mitään numeroita ole ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480