nainen?
-Olen pienikokoinen (152), siro (paino 51). Pientä vatsanpömppää on muttei minua itsenäni haittaava.
-Tummahiuksinen vaaleilla raidoilla, puoleen selkään.
- eläinrakas
- kasvoiltani minua on kehuttu "nukenkasvoiseksi" eli ihan nätti olen. Jopa hyvännäköiseksikin on sanottu.
- Olen vähän ujohko vieraammassa seurassa mutten jää sanoitta.
- Pärjään miehekkäämmässäkin porukassa, en ole turha sievistelijä ja osaan puhua myös pikkutuhmia tarvittaessa.
- Moottoriurheilu on hyvin lähellä sydäntäni.
- Syön suht terveellisesti (yritän;-) ) ja olen liikunnallinen.
- Olen lempeä ja empaattinen luonne mutta osaan olla myös "äkäpussi" (onneksi harvoin). Olen sekä sensuelli/naisellinen että poikatyttö.
- Käyn ulkona n.kerran kuussa, juon siideriä mutta kohtuus kaikessa, tupakoin toistaiseksi.
- tykkään tanssimisesta ( tekno, pop, disco, rock) ja menosta ja "äksönistä".
- Olen 32v
Olenko minä ihanne
8
1366
Vastaukset
- on pahasta
32-vuotias tyttönen? :D
- djkkdhsffsdfk
passeli muuten, mutta tupakointi miinusta (mulle).
- -.super.sepi.-
lihava. Jos pituutta vain 152 niin paino voi olla vain maks. 45kg. Siis maks.
- Utelias tyttönen
liian lihava.
Painoin tuossa 5v sitten VAIN 42kg, oli anoreksia! (ei rintoja, kävelevä luuranko). - mukaan
ihannepaino. BMI 22
- ihannenaiseni...
Sorry, kuulostat jotenkin liian lapselliselta meikän makuun. Ja pienet sirot naiset eivät ole ihannenaisiani eivätkä "nukenkasvoiset" söpöliinit vaan haluan aidon naisen, jolla on vahva persoonallisuus sekä näköä että kokoa! Wau!
- Kundi30
Olet liian laiha! Mun nais ihanteella pitää olla lihaa luitten ympärillä ja pieni pyöreys on tosi naisellista! Pehmeä ja pyöreä,aikuinen Nainen,,,,nam nam...
- Minä vain
Hyvältä vaikuttaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005