Olenko minä ihanne

Utelias tyttönen

nainen?

-Olen pienikokoinen (152), siro (paino 51). Pientä vatsanpömppää on muttei minua itsenäni haittaava.

-Tummahiuksinen vaaleilla raidoilla, puoleen selkään.

- eläinrakas

- kasvoiltani minua on kehuttu "nukenkasvoiseksi" eli ihan nätti olen. Jopa hyvännäköiseksikin on sanottu.

- Olen vähän ujohko vieraammassa seurassa mutten jää sanoitta.

- Pärjään miehekkäämmässäkin porukassa, en ole turha sievistelijä ja osaan puhua myös pikkutuhmia tarvittaessa.

- Moottoriurheilu on hyvin lähellä sydäntäni.

- Syön suht terveellisesti (yritän;-) ) ja olen liikunnallinen.

- Olen lempeä ja empaattinen luonne mutta osaan olla myös "äkäpussi" (onneksi harvoin). Olen sekä sensuelli/naisellinen että poikatyttö.

- Käyn ulkona n.kerran kuussa, juon siideriä mutta kohtuus kaikessa, tupakoin toistaiseksi.

- tykkään tanssimisesta ( tekno, pop, disco, rock) ja menosta ja "äksönistä".

- Olen 32v

8

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pahasta

32-vuotias tyttönen? :D

• djkkdhsffsdfk

passeli muuten, mutta tupakointi miinusta (mulle).

• -.super.sepi.-

lihava. Jos pituutta vain 152 niin paino voi olla vain maks. 45kg. Siis maks.

• Utelias tyttönen

liian lihava.

Painoin tuossa 5v sitten VAIN 42kg, oli anoreksia! (ei rintoja, kävelevä luuranko).

• mukaan

ihannepaino. BMI 22

• ihannenaiseni...

Sorry, kuulostat jotenkin liian lapselliselta meikän makuun. Ja pienet sirot naiset eivät ole ihannenaisiani eivätkä "nukenkasvoiset" söpöliinit vaan haluan aidon naisen, jolla on vahva persoonallisuus sekä näköä että kokoa! Wau!

• Kundi30

Olet liian laiha! Mun nais ihanteella pitää olla lihaa luitten ympärillä ja pieni pyöreys on tosi naisellista! Pehmeä ja pyöreä,aikuinen Nainen,,,,nam nam...

• Minä vain

Hyvältä vaikuttaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      87
      2656
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      10
      1686
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1246
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1105
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe