Keskustapuolue,

anti-Kepu

Vähän kuin itseäsi pettäisit.




Kepu pettää aina.

5

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks mies

      ja yks periaate on se etten ala deittaamaan porvaripuolueiden kannattajien kanssa. Eli jos paljastuu että nainen kannattaa esim. kepua tai kokoomusta tai rkp;tä niin siihen juttu kariutuu. Sen sijaan demari tai vas.liiton kannattajien kanssa voin deittailla, koska heidän aatemaailmansa sopii paremmin omani kanssa yhteen.

      Yleensä vasemmalle kallellaan olevat ovat tasa-arvon ja tasavertaisuuden kannalla, eikä niin että kannattavat tulonsiirtoja köyhiltä rikkaille.

      • Koke Kepuli

        Sano vaan niin kuin asiat on niin se helpottaa kummasti. Kannattaa myös ehkä vähän kattoa että mistä raha tulee ja minne menee ennen kuin puhuu tulonsiirroista yhtään mitään.


      • ja haluavat tappaa
        Koke Kepuli kirjoitti:

        Sano vaan niin kuin asiat on niin se helpottaa kummasti. Kannattaa myös ehkä vähän kattoa että mistä raha tulee ja minne menee ennen kuin puhuu tulonsiirroista yhtään mitään.

        kaikki köyhät ihmiset. Se on kuin ylisiistille ihmiselle ottaa jokainen pieni roskakin pahasti silmään.

        Saamaton pummi? Noin sanoo ainoastaan kapitalistiset porvarit jotka haukkuu tavis-kansaa joka ei jaksa juosta rahan perässä ja palvoa sitä, sen sijaan se kyllä elättää itsensä tekemällä raskasta duunia mutta myös osaa nauttia elämän pienemmistä iloista joita ei rahalla saa.

        Että miettikää sitä, porvarit. Ja kyllä, tulonsiirrot on nykyään niinpäin että köyhiltä otetaan ja rikkaille annetaan. Ketkäs ne viimes saivatkaan verohelpotuksia? Mm. rikkaammat sai vapautuksen perintöveroista, tavis-kansa joilla on perintönä annettavana korkeintaan kerrostalokaksio tai mökki niin heille lankeaa verot maksuun. Eli kyllä katottu on keneltä otetaan ja kenelle annetaan. Jos jotain maksuja tai veroja korotetaan, se koskee sitten kaikkia, myös köyhempiä ja heitä kaikkein pahimmin, rikkaille nuo korotukset on kuitenkin pikkuraha, taskunpohjallisia. Nimittäin se mikä on köyhälle iso raha, on rikkaalle pikkurahaa. Onhan rikkailla isommat tulotkin joten ei niin kipeästi kosketa jonkun veron nouseminen (viittaan sähköveron korotukseen).


      • Koke Kepuli
        ja haluavat tappaa kirjoitti:

        kaikki köyhät ihmiset. Se on kuin ylisiistille ihmiselle ottaa jokainen pieni roskakin pahasti silmään.

        Saamaton pummi? Noin sanoo ainoastaan kapitalistiset porvarit jotka haukkuu tavis-kansaa joka ei jaksa juosta rahan perässä ja palvoa sitä, sen sijaan se kyllä elättää itsensä tekemällä raskasta duunia mutta myös osaa nauttia elämän pienemmistä iloista joita ei rahalla saa.

        Että miettikää sitä, porvarit. Ja kyllä, tulonsiirrot on nykyään niinpäin että köyhiltä otetaan ja rikkaille annetaan. Ketkäs ne viimes saivatkaan verohelpotuksia? Mm. rikkaammat sai vapautuksen perintöveroista, tavis-kansa joilla on perintönä annettavana korkeintaan kerrostalokaksio tai mökki niin heille lankeaa verot maksuun. Eli kyllä katottu on keneltä otetaan ja kenelle annetaan. Jos jotain maksuja tai veroja korotetaan, se koskee sitten kaikkia, myös köyhempiä ja heitä kaikkein pahimmin, rikkaille nuo korotukset on kuitenkin pikkuraha, taskunpohjallisia. Nimittäin se mikä on köyhälle iso raha, on rikkaalle pikkurahaa. Onhan rikkailla isommat tulotkin joten ei niin kipeästi kosketa jonkun veron nouseminen (viittaan sähköveron korotukseen).

        Koita nyt vaan huolehtia omalta osaltasi siitä että pääset joskus yhteiskunnan nettomaksajaksi.

        Itse kirjoituksesi sisällössä ei ole totuuden päätä eikä häntää. Verohelpotus ei ole tulonsiirto. Ilmaisista iloista nauttii itsekukin, päässäsi olevat ahneet porvarimöröt ovat mielikuvituksesi tuotetta.


      • ap.
        Koke Kepuli kirjoitti:

        Koita nyt vaan huolehtia omalta osaltasi siitä että pääset joskus yhteiskunnan nettomaksajaksi.

        Itse kirjoituksesi sisällössä ei ole totuuden päätä eikä häntää. Verohelpotus ei ole tulonsiirto. Ilmaisista iloista nauttii itsekukin, päässäsi olevat ahneet porvarimöröt ovat mielikuvituksesi tuotetta.

        "Koita nyt vaan huolehtia omalta osaltasi siitä että pääset joskus yhteiskunnan nettomaksajaksi. "

        Sinä typerä, minä OLEN koko ajan ollut nettomaksaja! Joten pidä typerät syytöksesi vaan sisälläsi!

        "Itse kirjoituksesi sisällössä ei ole totuuden päätä eikä häntää. Verohelpotus ei ole tulonsiirto. Ilmaisista iloista nauttii itsekukin, päässäsi olevat ahneet porvarimöröt ovat mielikuvituksesi tuotetta."

        Entäpä kun olisi voinut pienituloisillekin antaa verohelpotuksia poistamalla perintöverot, eihän kepu siihen voi suostua! Tulonsiirto tai ei, kepu harrastaa KEPUli politiikkaa, Kepu=ketkujen puolue! Mitkäs niitä ilmaisia iloja muka ovat? Entäs eläkeläisten verotuksen keventäminen? Never heard? Just, niin arvelinkin.

        Kepun ja kokkeleiden olisi jo lopulta aika lopettaa paskanjauhaminen ja vasemmiston mollaaminen ja ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa tehdä sellaisia päätöksiä joilla myös pienituloisten asemaa helpotetaan, jos mielivät ettei heitä enää syytettäisi! Mutta, turha sitä on odottaa, kepu siirtää syyt aina muiden niskoille (samaa kokkelitkin harrastavat).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe