mun mielestä tämä ei

ole ok

Seurustelin vuoden erään miehen kanssa. Tai ei me kokonaista vuotta seurusteltu, silloin alussa se pyöritteli monta muutakin naista, mut noin 10 kk seurusteltiin.
Koko tämän ajan se ylläpiti profiilia treffi-palstalle ja siellä se esittäytyi sinkkuna. Se vieraili siellä ahkerasti ja selaili naisten profiileja. Mulle se sanoi, että ei ole syytä mustasukkaisuuten, sillä mun kanssahan se on.
Muutama kuukausi sitten se oli jättänyt sähköpostiviestin auki tietokoneelle ja satuin lukemaan sen, onneksi!
Siinä se lähetteli mailia naiselle, johon halusi tutustua ihan kaveri-pohjalta vaan. Siinä luki kanssa, että "tavataan ehdottomasti", en mainintaa siitä että olisi varattu.
Kun kysyin tästä hän sanoi, että haluaa naispuolisia ystäviä joiden kanssa voi viettää LAATUAIKAA...
Kysyin koska hän oli aikonut kertoa mulle tästä. Siihen hän vaan virnisteli, että sitten mä vaan olisin tullut vakoilemaan kun se tapaa näitä naisia.
Hyi hitto, mikä ällöttävä mies.
Seuraavana päivänä hän häipyi elämästäni. Sanottiin, että ollaan ystäviä. Mun puolelta se oli paskapuhetta. En missään nimessä halua tuota k*sipäätä elämääni.
Mitä te muut tuumaatte tästä?

2

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ars1953

Meitä on aika monta tässä tilanteessa lohdullista/lohdutonta. itselläni tätä on kestänyt 8 vuotta. Mulla on iso malja joka nyt sitten viimeksi läikähti yli ja pahasti. tunnen itseni jotenkin likaiseksi ja tyhmäksi. Kuinka mä olen voinut ajatellaolevani rakastunut tai kiintynyt ja mihin.

• alkuperäinen kirj.

Joo, samaa mä ajattelen.
        Miten ja miksi hujasin itseäni?
        Rakastinko koskaan? Uskalsinko edes, kun kaikki jutut oli niin epämääräisiä.
        Tunnen itseni ajoittain typeräksi.
        Jotenkin meni kans luottamus ihmisiä kohtaan.
        Tuleeko musta nyt epäileva ja epävarma nainen kaikissa tulevissa ihmissuhteissa?
        Onneksi ystäviin pystyn luottaa.
        Mut jotenkin tuli sellainen takapakki, että mietin haluanko enää koskaan rakastua...
        Ehkä sitten se päivä kun HÄN tupsahtaa mun eteen. Ehkä silloin uskallan jälleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe