Eli siis, lieko oikea osasto, mutta ongelmana nyt pääasiassa mun hiukset.. Eli mulla on sininen tukka, ollu pitkän aikaa ja pidänkin vielä pitkän aikaa.. Väri vaihtelee sähkönsinisestä vaaleansiniseen.
Ongelmana on vaatetus.. Tuntuu että mikään väri vaatteissa ei sovi siniseen. Jos puen sinistä, sitä on ihan liikaa.. Välillä biletykseen laitan yltiöpäisesti sinistä, tekoripsiä myöden. Mutta juhliin ja siviiliin on hankala keksiä mitään.. Niinpä olen pitänyt pääasiassa aina mustaa, kaikki sopii mustaan tukkaan.
Olen vähän funtsinut sitäkin jos laittais jotain highlightseja tukkaan, näyttää valokuvissa kuin kynällä väritetyltä.. :)
Mikä väri sopii sinisiin
4
283
Vastaukset
- jotain.....
valkoinen, harmaa, puhdas rosa, violettiin taittuva syvä ruskea, maltilla jopa kylmä sitruunankeltainen...seisoskele peilin edessä kokeilemassa vaikka erivärisin paperein kasvoja/hiuksia vasten. Kokomustaakin voi vähän keventää värillisellä huivilla tms.
- kokemusta on myös
Kannattaa ne raidat tehdä sitten jollain tummemmalla värillä, mutta jos käytät raidoitus-ainetta(vaalentavaa) niin tulos on vihreät raidat. Raitojen väri pitää varmaankin olla tummempi kun värillä ei voi vaalentaa väriä. Tai sitten laitat vihreät raidat plus uusi punertava sävy nihin raitoihin. Kun vihreän vastaväri on punainen ja silloin se taittaa sitä vihreää.
- wefghHH
musta, valkonen, ja harmaa sopii ainaki.
vihree, punanen, liila, turkoosi. - vastauksitanne
Koitin pilin edessä noita värillisiä pahveja ja silkkipapereita, ja oikein yllätyin tuosta harmaasta ja turkoosista kuinka hyvin sopivat.. Joten kiitos tuosta vinkistä. Mutta taidan välttää sitä sitruunaa.. :D
Ja highlightsit ajattelin tehdä just tummemmalla, ei oikein vaaleammat tartu kiinni vaan ne vain värjää tuota sinistä joksikin rumaksi sävyksi. Aloin miettimään että mitenköhän jos laittaisin joko turkoosia tai violettia..
Kiitos silti vastauksista, kivaa että täälläkin on tälläisiä fiksuja ja siistejä keskustelukanavia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862