HANKI LUOTETTAVA APU . . .VASTUUNTUNTO . . .
Varoitus kun käytät lasten Sykiatrian Palvelua
Varmistu "Henkilöstä!!! Perättömät huostaan otot sama nimittäjä samat toimisto Lausunnot salaiset asiakirjat .
Hurahtanut huutaa olen suomen paras . . .Onko Terveyden tila kunossa yli kuormassa
käyttäkää yksityisen palvelua ja naapuri maata
Lapset kertoo Huotakodeissa sama henkilö on määrännyt Heidät ."Valtaplikkiytymä" sama rahoitus Järjestelmä toimisto lausunnot ja salaiset asia kirjat.Varokaa USA 2005 mielen Osoituksia vapaaksi Sykiatriasta.Esittävät sairaaloiten sulkemisia.Mielen osoitus valokuvat poistetiin netistä. "Sanavapaus Vanhemmat tarkasta VASTUUNTUNTO vastaanoto tilantessa
Varo TERVE LAPSI Lapsesi On Sinulle Sijoitus
HANKI luotettava apu . . .
Varoitus
3
1456
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,
Onko sinut huostaanotettu vai lapsesi? Tekstistäsi päätellen ei varmaan ole pahitteeksi käydä vaikka sitten siellä yksityisellä....
- mitä ihmettä
yrität sanoa? Tuosta ei ota selkoa itse pirukaan!
- prinkku
Ymmärrän tuskasi, jos lapsesi on huostaan otettu. Mutta oletko varma että kirjoituksellasi on toivomasi vaikutus lukijoihin? Tekstistäsi näkyy hätä ja toivottomuus, mutta kuten jo alkuvastauksista huomaat, reaktiona on lähinnä tunne, että olet häirikkö.
Joskus näihin ei ole muuta keinoa kuin antaa periksi, yhteiskunnan osasia vastaan ei suomessa ole tapana hyökätä. Virkamieslauma on yhtenäinen, jos hyökkäät yhtä vastaan, koko lauma puolustaa. Eikä virkamies käy toisen virkamiehen kimppuun, eihän korppi toisen korpin silmää noki.
Oikeustaistelu vie rahaa eikä tuloksesta ole varmuutta, jos olet vähänkään mokannut. Yritä hoitaa itsesi ensin kuntoon, lapsillasi ei ole hätää. Kun itse olet voimissasi myös henkisesti, voit aloittaa oikeutesi lapseen-sodan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025