Minulla on kerroksittain leikatut, lapaluiden alle yltävät ja aika hennot hiukset. Saan ne näyttämään hyvältä kun tupeeraan juurta jonkin verran ja suihkauttelen lakkaa. Mutta onhan se itsestään selvää että ajan mittaan tämä pilaa hiukset, latvat menee tosi äkkiä kuivaksi :/
Miten tästä oravanpyörästä pääsee irti, en kestä sitä roikkuvaa hiirenhäntää joka miulla on jos en möyhennä hiuksiani :( En haluaisi enää pituudesta paljoakaan pois, tahtoisin vaan tietää millä tuotteilla ja miten näitä hiuksia voi laittaa että se kuluttaisi vähemmän.
Miksi ei voi olla tuuheat hiukset luonnostaan :D
letti männöö pilalle :/
pehko
2
318
Vastaukset
- siiipe
Varmaa jonkun kampaajan luona käynti auttausi. Hän tutkisi hiuslaatusi ja ehdottaisi sopivia lakkoja ja aineita jotka eivät tukkaa rasittaisi liikaa. :)
- vastaa
Mulla on lapsesta asti ollut paksu ja tuuhea tukka ja aina on ihmiset toivoneet etten vaan koskaan leikkaa lyhyeksi. Paksut hiukset on raskaat ja helposti vaan roikkuvat päätä myöten. Itse toivoisin ohuita hiuksia jota voi pitää lyhyitä :-S
Ei mee nallekarkit tasan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770