Ihanne mies ei polta

ei käytä alkoholia

on siisti, tumma sänkileukainen hyväkäytöksinen ja pitkä.
Hän arvotaa naisia auttaa heitä joka tilanteessa, eikä jätä ja petä.
Hän osaa keskustella ja siivoaa kotona, hoitaa lapsia omat ja muiden nurmisematta.
Käyttää suoria housuja ja tankkaa naisensa auton tarvittaessa. Myös pesettää viikoittain auton.
Korjaa ja huoltaa. Käy kaupassa ja osaa kokata.
Hakee naiensa työstä kotiin ja aamuisin vie. Lapset hoitaa tarhaan/kouluun ja kotiin.
Tuo kahvit aamulla vaimolle viikonloppuisin sänkyyn, ja lämmittää saunan valmiiksi.
Ostaa joka viikko suuren kukkapuskan ja herkkuja vaimolleen. Ulkoilee lastensa kanssa viikonloppuisin ja kaikki lomat.
Vaimo käy kauneushoitolassa ja kampaajalla, ja mies maksaa tietysti.
Siis omistautuu täysin vaimolle ja lapsilleen.
omat menot ja harrastukset on syytä unohtaa jo kirkon portailla.
Häälahjaksi vaimolle turkki ja paljon timantteja, sekä ylellinen kylpyläloma kaksi viikkoa. Savihoidot ja hieronta.
Sellainen on unelmien mies.

12

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo

Hyvää ironiaa tuo oli, olihan se? Mutta jos se ei ollut, niin en halua todellakaan olla unelmien mies, tai sitten jos tuo nainen on maailman kaunein nainen, sitten voisin haluta olla tuollainen mies.

• kauneuskaan auta

Vaikka olis maailman kaunein nainen, en silti haluaisi olla tuon naisen mies. Ennemmin vaimokseni sopisi jokin harmaa varpunen jonka kanssa on hyvä olla, kuin tuollainen prinsessa jolla on kusta päässä.

• tuttelitöö

Luulen, että katkera pojankloppi on kirjuutellut tuon listan.. teksti on sen verran paksua eikä kirjoittaja haaveile itselleen tällaista, vaan kuvailee yleisesti ottaen miestä jonka luulee olevan ihannemies.

• tiiiteli

Luulen, että katkera pojankloppi on kirjuutellut tuon listan.. teksti on sen verran paksua eikä kirjoittaja haaveile itselleen tällaista, vaan kuvailee yleisesti ottaen miestä jonka LUULEE olevan ihannemies. en usko, että tuo tohvelisankarin kuvaus on kenenkään naisen unelmien mies.

• haaveilla tollaisesta

Mies nimittäin ei ole:
      1. oma henkilökohtainen rahantekokoneesi ja sinun elättäjäsi
      2. sinun prinsessan henkilökohtainen palvelija ja passaaja
      3. sinun kodinhoitajasi-lastenhoitajasi ja myös muiden lastenhoitaja

Mies on:
      1. IHMINEN siinä missä muutkin

Tasa-arvo on hyvä asia mutta sinä olet ymmärtänyt tasa-arvon päin helvettiä. Sinä luulet että tasa-arvo on sitä että SINUN ei tarvitse tehdä mitään vaan mies hoitaa kaiken! Kun edes maksaisit itse omat menosi!

• omat menonsa

Aika monessa perheessä on kyllä nykyisin ihan oikeasti asiat niin, että jos kumpikin puolisko käy töissä, niin nainen käyttää oman palkkansa omiin henkilökohtaisiin menoihinsa, ja mitä jää jäljelle, panee säästöön, ja miehen tuloilla sitten elätetään koko perhe.

• kykenisi varmaan

mutta tasa-arvon nimissä tosiaan vaimon joutuis aika paljon tekemään tuohon vastaankin asioita en kyllä keksi enää niin paljon asioita joita vaimo vois tehä että tasa-arvo täyttyisi.. no aika selvä vittuiluprovo jokatapauksessa tai sitten asialla on taas joku aivoton "prinsessa"

• Jumalauta

Ku tuo mies hoitaa miltei kaiken.

• tehtäviä miehelleen

tietysti. Miehet tarvii toimintaa, että pysyy kunnossa ja lihakset kasvaa!

• etwe

ihannemies sinulla mielessä.

Mutta tosiaan onhan sitä hyvä jos ei mies polta, eikä nainenkaan.

''Hän osaa keskustella ja siivoaa kotona, hoitaa lapsia omat ja muiden nurmisematta.''
      - Lasten hoitamisesta.. Sen jos mies tekis mielellään ja tykkäis leikkiä lasten kanssa ois aika täydellistä. Lisäksi jos nainen osallistuisi tähän, niin siinä on jo valmiiksi pakattu kunnollinen perhe.

• minä minä

minä en polta enkä juo ja oon tumma vai pitiks olla tumma?oon 180 cm ja käytäydyn hyvin osaan keskustella.

• Löytyihän se unelmien

mies, kun vaan jaksaa uskoa! Heh... sinut minä otan!;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      182
      2707
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2529
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2217
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe