Mitkä on Ne parhaat?
1.Rust In Peace
2.Peace Sells...But Who's Buying?
3.Youthanasia
4.Countdown To Extinction
5.United Abominations
Noi Ne on Mun Mielest
Megadethin Top 5 Levyt
8
594
Vastaukset
- Nimetön
tuotanto täyttä paskaa.
- Vortex
Mikä teitä oikein vaivaa? Nimimerkki kysyi Megadethin parhaita levyjä, veikkaan että häntä ei hirveästi kiinnosta Sinun "täyttä paskaa"-mielipiteesi! Aina on vaan jonkun päästävä päätään aukomaan..teitä riittää, ja siihen on vaan näköjään totuttava. Jos joku diggailee tietynlaista musaa, niin antakaa diggailla. Ei varmaan hirveästi teidän elämäänne haittaa?
- metalunion
uusikin kulkee kuuntelun myötä,vaikka there was no UN.
- Seppå (nimi muutettu)
1.So far,so good...so what
2.Peace sells..but who´s bying
3.Killing is my business..and killing is good
Noitten jälkeiset levyt täyttä paskaa, varsinkin Rust in peace on käsittämättömän yliarvostettu levy. - ...........
Seppå (nimi muutettu) kirjoitti:
1.So far,so good...so what
2.Peace sells..but who´s bying
3.Killing is my business..and killing is good
Noitten jälkeiset levyt täyttä paskaa, varsinkin Rust in peace on käsittämättömän yliarvostettu levy.Rust on aivan ehdoton ykkönen. Vanhatkin toki hyviä.
Yhtä noista ilmoittamistasi levyistä ei muuten ole olemassa.
- Mutha
1. So far, so good...so what. Psykedelistä metallia, kestää kuuntelua todella monituiset kerrat.
2. Countdown to extincion.
3. Rust in peace. Hieno muttei täysin tasapainoinen...
4. Peace sells...but whos buying. Hyviä riffejä, muuten ei niin klassista meininkiä.
5. Tätä viidettä hyvää odotellaan yhä.. Megadethilla on niin paljon loistavia levyjä, että on vaikea valita...
1. Rust in Peace
2. Peace Sells...But Who's buying?
3. Killing Is My Business...And Business Is Good!
4. Countdown to Extinction
5. United Abominations- Moneytalk$
1. Rust in peace
2. Countdown to extinction
3. Youthanasia
4. United abominations
5. Peace sells
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294