punkkari eksyksissä

punkkari

haluaisin tietää miten muut punkkarit viettävät aikaansa. tuntuu siltä että punk olisi "piillotettu" johonkin...missä kaikki muut punkkarit oikein ovat. en usko punkin kuolemaan koska se elää ikuisesti vaikka suurimmat "punk-jumalat" olisivatkin jo kuolleet. hekin elävät ikuisesti sydämissämme. tunnen oloni tyhjäksi mutta minusta tuntuu että kuulun johonkin mutta en tänne missä olen..odotan kai ikusesti että joku sid vicious hakee minut. en ole mikään murrosikäinen mielenvikainen. olen vain eksyksissä..se siitä ja nyt oikea kysymys: missä te kaikki muut punkkarit olette? vastakaa.pyydän.

5

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä missä muut (vanhat)punkit ovat mutta, joillain kaikoilla meitä on nähty jopa yhdessä.
      Esim Lama. Terveet kädet! Eli vaikka seuraava t.k. keikka?

• fge

Vanhojen klassikkobändien keikat ovat kyllä paras paikka bongata vanhoja tai ainakin vanhempaa punkväkeä. Ja muutenkin punkkareita. Eihän punkkarit nykyään paljoa katukuvassa näy, riippuu tietenkin missä asustelee. Esim. tampereen keskustassa liikkuessa törmää lähes poikkeuksetta ainakin nuoremmanpolven punk-edustajiin.

• punkkarikloppi

puntalasta löytyy. harmi et tältä vuodelta ohi

• Tosi punkki ei kaipaa ketään!

Olemme toki laumaeläimiä, ja jo luonnostaan pakotettua etsimään laumaansa, ryhmäänsä, heimoaan johon samaistua, eikä kai punkkarius ole se kaikkeis huonoin vaihtoehto.

Itse en laske itseäni punkkarismi-ismiin, vaan pidän itseäni enemmmän vain punkin harrastajana, kuten en pidä itseäni elävänä, vaan vain elämän harrastajana.

Ja mitä tarkoitat puhuessasi punkkareista - eihän se vaadi kuin ilmoitusta nettiin - punkkari etsii punkista kiinnostunutta, kuva olisi plussaa!

Ja jo mainitut konsertit:

http://www.youtube.com/watch?v=JiMnESZw1jM

Ja te hiton irokeesit - menkää parturiin, nyt eletään jo 2000-lukua!:P

• Never trust a hippie

Parturia tarjoaisin myös niille karvanaamapitkätukkamukapunkeille jotka on todellisuudessa vaan hippejä.Never trust a hippie!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe