Ihannenaiseni olisi kunnianhimoinen, pyrkisi elämässä aina eteenpäin eikä ikinä luovuttaisi. Ihannenaiseni ei sijoittuisi poliittisesti, uskonnollisesti eikä eettisesti mihinkään ääripäähän, vaan tulisi näiden osa-alueiden osalta toimeen useimpien kanssa.
Mitä taas ulkonäköön tulee, niin ihannenaiseni pitää huolta siitä. Muodoista sen verran, että kunhan erottuu naiseksi niin hyvä on. Luiden ympärillä saa olla (kohtuudella) jotain josta pitää kiinni =). Pukeutuu tilanteen mukaisesti (kesämekot on muuten mun mielestä todellisia katseenkääntäjiä =)) ja asiallisesti.
Paljon puhuttu akateemisuus ei minulle merkitse niin paljoa, vaikka akateemista koulutusta parhaillaan hankinkin. Esimerkiksi sairaanhoitajat muodostavat ammattiryhmän jota arvostan suuresti.
Luonnollisuus, huumorintaju sekä avoimuus ovat myös ihannenaiseni piirteitä. Tietynlainen maalaisuus vetoaa minuun, vaikka kaupunkilainen olenkin.
Suomesta luulisi löytyvän ylläolevat kriteerit täyttävä nuori nainen, ja varmasti useampikin. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että rentut vievät nekin. Sitten itketään kun mies pettää tai jättää.
ihannenaisen piirteet
3
883
Vastaukset
- nuori,
joka ei ole pahemmin seurustellut. Kun on muutaman vuoden viettänyt parisuhteessa, kriteerit muuttuvat. Ammattiryhmistä ja koulutuksesta tulee sivuseikkoja, samoin kesämekoista.
Jos rentut vievät ihannenaiset, niin voi miettiä miksi. Oletko itse kiinnostava persoona? Akateeminen koulutus ei tarjoa vielä mitään, paitsi ehkä niille naisille, jotka rahasta tykkäävät. - Andersd
Mä haluan naisen, joka osaa kohdella mua kuin miestä kohdellaan! Ja isot rinnat pitää olla, ei kukaa jaksa kattella naista jolla on jotkut pavut paidan alla. Miel. brunetti! Ja hyvä perse olla pitää!
- ihan
kuin minä:)
terv.iloinen eloveena maalta joka opiskelee sairaanhoitajaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862