Mikä naisessä viehättää?

lainattua

Iltalehdessä aiheeseen oli vihkiydytty. Käykääkäpä lukaisemassa
http://www.iltalehti.fi/suhteet/

Sinällään nyt ei mitään uutta, mutta herättääkö tämä ajatuksia?

"Seksuaalikasvattaja Katariina Bildjuschkin sanoo miehen unelmanaisen olevan "päivällä piukka ja tiukka, yöllä rehevä ja mehevä.

Kätilöliiton Hyllyvä pylly -seminaarissa puhunut seksuaalikasvattaja Katriina Bildjuschkin sanoo "päivällä piukka ja tiukka, yöllä rehevä ja mehevä" -lauseen olevan tyypillinen sanot yhtä ja teet toista -tapaus.

- Ihaillaan jotakin ja oikeasti ajatellaan toisella tavalla.

- Kaikki haluavat terveellistä ruisleipää, mutta joku ne patongitkin syö."

Taitaa tosiaan olla niin, että täälläkin luetellaan kovasti vaatimuslistoja ihannenaisista (ja miehistä) mutta todellisuudessa se ihan tavallinen taina tai tauno täyttääkin sen oman kullan paikan. Joten todellakaan näitä palstoja ei pidä ottaa kovin vakavasti =)

10

2119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhut

Tuo on niin totta.

Miehet katsovat sellaisten naisten perään joilla on piukka Lue: tikkulaiha kroppa, hädin tuskin B kuppikoko, nahkaa luiden päällä. Pakkelit naamassa tiptop hiukset ym.
      Miksi? Koska yleinen vaatimustaso vaatii sitä "sellainen naisen kuuluu olla" sellaisia kuuluu katsella ja himoita.

Mutta.

todellisuudessa miehet haluaa sänkyynsä ja elämänkumppanikseen sen tavallisen näköisen naisen, jolla on mukavan kokoiset pehmeät rinnat, lantio ja jotain jostaa ottaa kiinni ja joka tuntuu hyvältä.

• yleistetä

"todellisuudessa miehet haluaa sänkyynsä ja elämänkumppanikseen sen tavallisen näköisen naisen, jolla on mukavan kokoiset pehmeät rinnat, lantio ja jotain jostaa ottaa kiinni ja joka tuntuu hyvältä."

En minä ainakaan halua. Löysä liha tuntuu yhtä ilkeältä mitä näyttääkin. Timmi nainen myös sänkyyn, kiitos.

• timmi tänne
        yleistetä kirjoitti:

"todellisuudessa miehet haluaa sänkyynsä ja elämänkumppanikseen sen tavallisen näköisen naisen, jolla on mukavan kokoiset pehmeät rinnat, lantio ja jotain jostaa ottaa kiinni ja joka tuntuu hyvältä."

En minä ainakaan halua. Löysä liha tuntuu yhtä ilkeältä mitä näyttääkin. Timmi nainen myös sänkyyn, kiitos.

"Löysä liha tuntuu yhtä ilkeältä mitä näyttääkin"

Näin on. Timmi tännekin kiitosh.

• hoikkkk

"jostaa ottaa kiinni "

Kuulostaa kauheelta. Mä en ainakaan halua semmosta.

• v***ttua??
        timmi tänne kirjoitti:

"Löysä liha tuntuu yhtä ilkeältä mitä näyttääkin"

Näin on. Timmi tännekin kiitosh.

Miksi LÄHES AINA puhutaan joko tikunlaihoista tai läskiä tursuavista naisista? Miksi nämä ovat aina ne vaihtoehdot? Ja KAIKILLE tiedoksi: tikunlaiha ei ole sama kuin timmi! Jos on jalat muistuttaa enemmän kanankoipea, on siitä timmiys kaukana. Hyi hitto. Ilmeisesti täällä ei sit muita paljon naisia kuljeskele, kuin näitä tikkuja tai enemmän tai vähemmän läskejä. Ei s****na, ei paljoo sytytä.

Onneksi meitsillä on näköpiirissä (ja toivottavasti kainalossa kohta) koko savon ja Suomen upein nainen. Hän ei ole löysän hyllyvä, ei laiha läski, ei tikkulaiha kanakoipi.Hän on timmi sporttimimmi!! Niitäkin on, tosin hyvin, hyvin harvassa. Kyllä tämä jätkä on kohta kanveesissa. ja ei varmaan tarvitse mainita mistä hänet löysin, en baarista ainakaan!
        hah!

• ¨¨¨¨¨¨

myös omalla kohdallani päätynyt sellaiseen huomioon, että vaatteet päällä olevista naisista pidän seksikkäimpinä suht laihoja, mutta alastomista naisista eniten kiihottavat hieman rehevät.

• reilusti ylimääräistä

lihaa. Mitäpä sitä kainostelemaan: lihavat naiset on iihottavia, jotenkin kihallisempia, kuin timmit siskonsa.

Ja nyt joku sanoo, että ei se oo lihaa, vaan kuvottavaa läskiä. Ihan sama mulle. Ylimääräiset kilot tekee mulle naisen.

• ........

Itselläni on jonkin verran pehmeää lihaa, josta olen yrittänyt teini-iästä asti päästä eroon, välillä onnistuen, välillä epäonnistuen. Olin ihmisten mielestä "kaunis lapsi", jonka suuria sinisiä silmiä ja paksua pitkää tukkaa ihailtiin. Nyt olen ns. "hyvännäköinen nainen", jolle sanotaan usein kohteliaisuuksia; olen kuulemma "luonnonkaunis", hiukset, silmät ja kasvot yleensäkin saavat yhä paljon huomiota osakseen. Pitäisi siis olla tyytyväinen tähän, minkä on saanut. Mutta vartalo tuottaa AINA ongelmia. Olin lapsena normaali, teini-iässä normaali, nyt niin NORMAALI. Kun muutaman kerran olen ollut todella laihassa kunnossa, ihmisten huomio on vaan lisääntynyt, mutta ei kaikki ollut positiivista... Itse olin tyytyväinen sillä hetkellä timmiin kroppaani, mutta useat sanoivat, kuinka pahalta lommoposket mulla näyttivät ja kuinka mun kasvot olivat "pelkät kaksi isoa silmää" ja puhumattakaan "missä sun tissit on??". Toiset taas kehuivat, kuinka "viimein näytin täydellisen hyvältä!" Mutta tikkulaihana olo ei sovi mulle, olen sitä mieltä. Mutta kun nyt olen laihan vaiheeni jälkeen saanut muotoni takaisin, tuntuu, että ihmiset tuijottavat nyt kilojani arvostellen. Olen normaalipainoinen nainen, mutta ihmisten kommentit "lihomisestani" surettavat. En TODELLAKAAN ole levinnyt kuin taikina, olen vaan saanut rintani ja peppuni takaisin. Kyse on 5 kilosta! Poikaystäväni on tyytyväinen, rakastaa kun olen pehmeämpi, ei lakkaa kehumasta mua. Itse en silti osaa olla iloinen 100%:sesti, koska huomautukset satuttavat. Miksi nätiltä tytöltä vaaditaan täydellisyyttä??? Jos on jo kauniit kasvot, miksi ihmiset vaativat myös missin vartaloa?? Tekisi mieli huutaa koko maailmalle "Hei, mä ja mieheni ollaan tyytyväisiä näin, keskittykää oman peilikuvanne katseluun!" Miksi toisten vartaloita pitää edes niin kovasti miettiä?? Eikö tärkeintä ole kuitenkin itse ihminen?? Oma mieheni ainakin sanoo, ettei ikimaailmassa olisi halunnut naista, joka ei syö lautastaan tyhjäksi tai ei kaloreiden pelossa juo hänen seuranaan saunakaljaa. Kyllä itsevarma ja oman kroppansa kanssa toimeen tuleva nainen on taatusti miehen mielestä kiihottava! Oli hän sitten minkä mallinen tahansa!

• normaali

painoinen terve nainen on kaunis :) alipainoista on vaikea kuvitella täydellisenä...

• välitä

siitä puhe mistä puute..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe