Kokemus/kokemattomuus

O.G.

Minkä takia miehiä kiehtovat nuoremmat naiset ja naisia puolestaan vanhemmat miehet? Joku biologinen juttuhan siinä varmasti on, mutta mitä muuta siinä oikein on taustalla?

Miksi miehiä kiehtoo kokemattomuus ja naisia kiehtoo kokemus?

16-vuotiaat tytöt hengailevat yli parikymppisten miesten kanssa ja parikymppiset naiset sitten puolestaan pyörivät kolmekymppisten miesten kanssa.

12

851

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saalis...

Kokematonta tyttöä en helpompi vedättää kuin kuin kokenutta konkaria...ja vnhemmilta kokeneilta miehiltä oppii.

• tasoittuu

nelikymppiset naiset ei hakeudu kuusikymppisten ukkojen seuraan, vaan ottavat mielummin kolmikymppisen miehen.

• trewaaa

Mut ne kolmikymppiset ukot on niitten kakskymppisten naisten kanssa, eikä monikaan tunne vetoa niitten äiteihin.

• siellä
        trewaaa kirjoitti:

Mut ne kolmikymppiset ukot on niitten kakskymppisten naisten kanssa, eikä monikaan tunne vetoa niitten äiteihin.

sinun laalaalandiassa.

• biologisti

Taitaa olla niin että suurin osa naisista on täys lutkia.

• teitä....

miehiä tulee koko ajan uusia..

• kautta aikain
        teitä.... kirjoitti:

miehiä tulee koko ajan uusia..

Sitä reikää pitää jakaa koska aina on uusi mies ovella odottamassa.

• olette
        kautta aikain kirjoitti:

sitä munaa tyrkyttämässä.

• ....
        kautta aikain kirjoitti:

sehän se on..

• ...ainakin minun osalta siitä, että miehen pitää olla ehdottomasti vanhempi, jotta henkisellä tasolla oltaisiin vähänkään samalla viivalla. Oman ikäiset ovat kakaroita saatikka nuoremmat, joten ikä ratkaisee. Toki poikkeuksiakin on.

• sissi

Minä kiinnostun paljon useammin nuoremmista pojista. Itse olen 19 -vuotias, parin kuukauden päästä 20. Parhaiten tulen toimeen itseäni 1-3-vuotta nuorempien kanssa. Minua viehättää kokemattomuus paljon enemmän, kuin kokemus. Kokeneet ovat käyttäytyneet minun kohdallani liian itsevarmasti ja ovat olleet tietävinään asioista paljon enemmän, kuin oikeasti tietävät ja osaavat.

Nuoret pojat ovat niin ihania. He ovat usein olleet paljon avoimempia ihan keskustelunkin tasolla. Lisäksi he ovat romanttisempia ja positiivisempia, kun elämä ei ole vielä ehtinyt potkia päähän. ja ei ole tullut paljoa pettymyksiä rakkausasioissa.

Isekin olen kokematon ikäisekseni ja juuri sen takia olen ehkä samalla tasolla nuorempian kanssa tuollaisissa seurustelu ym. asioissa. Kohdallani vanhemmat miehet ovat halunneet seksiä mahdollisimman pian, vaikka itselle riitäisi pitkälle aluksi ihan kädetyä pitäminen ja halailu..

Yleensähän naiset ovat vanhemppien miesten kanssa (ja toisinpäin) siksi, että mies tulee joidenkin mielipiteidn mukaan naista pari vuotta kehitykseesä jäljessä. En kyllä itse välttämättä allekirjoita tätä..

• neiti_23

parikymppinen nykypäivänä kolmekymppisen miehen huolisi. Ei kiinnosta yhtään niin vanhat. Myöskään kukaan ystävistäni ei ole kiinnostunut kolmekymppisistä miehistä. Oman ikäiset tai muutaman vuoden nuoremmat tai vanhemmat on eniten parikymppisten naisten makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe