Esittäjä/ kappaleen nimi???

nyhvä

Sattuiskohan kukaan tietämään sellasta n. vuodelta 2000 olevaa radiohittiä, missä nainen laulo "I'm a murderer, I don't wanna be no/a murderer" ja se toistu siinä suunnilleen koko biisin ajan? Tanssi/klubigenreä... Soi ainakin nrj:llä ja kissillä sillon paljon.

Oon jo monen vuoden ajan yrittäny löytää sitä biisiä mut niin monessa biisissä laulajat sanoo olevansa murhaajia että ei oo vieläkään napannu! Oisin ikikiitollinen jos saisin vastauksen! :)

10

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Kaikki tietävät, että täällä etsitään esittäjiä ja kappaleita. On täysin turhaa otsikoida noin huonosti. Otsikkoon laitetaan pätkä kappaleen sanoja tai muuten tunnistettava kuvaus kappaleesta. Vaikeutatte ihan he*vetisti tämän palstan toimintaa noilla huonoilla otsikoillanne!

• massa postitukseen

kun levität tätä samaa tekstiä koko ajan joka keskustelun alla

• ---

• Tuizukka

Mullekki pitäis tunnistaa yks kipale..
      Olin täs Turkissa vähän aikaa sitte ja siel soi monessa paikassa semmonen biisi mis laulettii:"to the right,to the left..crisscross crisscross" Laulaja oli nainen..Jos joku tietää laulajan/biisin niin voisko kertoa?

• nyhvä

To the right, to the left taitaa olla Soca Girlsien Cha Cha Slide, sillä on monta esittäjää mutta tää on ainakin soinut Turkissa ja on naisvokalistien :)

• Tuizukka
        nyhvä kirjoitti:

To the right, to the left taitaa olla Soca Girlsien Cha Cha Slide, sillä on monta esittäjää mutta tää on ainakin soinut Turkissa ja on naisvokalistien :)

Kiitos Nyhvä,biisi oli just se mitä olin ettiny.kiitoss

• olla

LEILA K. JA MURDERER????

• nyhvä

ei oo Leila K:n, se on tarkastettu. Mutta kiitti avusta! :)

• Rihannan

Rihanna - Unfaithful

• nyhvä

ei oo, se on siis noin vuodelta 2000....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe