Voi miten ihanaa oli mennä kauppaan ja ostaa housut eikä tarvinnut vetää vatsaa sisään vaan ne meni jouheesti jalkaan. Olen saanut ihan vahingossa kilot pois vatsa/vyötärö seudulta, syy siihen on rakastuminen. Minä olen niin sekaisin omista tunteistani ettei ole paljon ruokahaluja ollut. Tajusin syömättömyyteni muutaman päivän jälkeen ja aloin väkisin työntämään suuhuni jotain terveellistä...koska täytyyhän ihmisen syödä. Olo on kuitenkin mahtava vaikka vatsa huutaa ja ei voi syödä kun siis väkisin. Leijailen pilvissä ja olen tosi pirteä ja hyvällä päällä heti aamusta. Suosittelen siis rakastumista kaikille, vanhat vaihtoon siis. Itse kyllä panin vaihtoon jo 15 vuotta sitten ja olen vain kotosalla syöpötellyt telkkarin ääressä ennen kun tapahtui mitä tapahtui.Olen niin onnellinen ja kevyt (53/165)
Ihana olo nyt!
3
484
Vastaukset
- kivaa...
kun rakastuis taas, toisaalta kauheeta :)
- siihen samaan "vanhaan...
kumppaniin..mikä on ollut jo siinä rinnalla vuodesta toiseen. Täytyy vain löytää uusia kivoja asioita kumppanista..eikä aina negatiivisia.
- läskikö ikuista?
siihen samaan "vanhaan... kirjoitti:
kumppaniin..mikä on ollut jo siinä rinnalla vuodesta toiseen. Täytyy vain löytää uusia kivoja asioita kumppanista..eikä aina negatiivisia.
Joo, mutta vanhaan kumppaniin uudelleen rakastuminen ei tavallisesti laihduta. Vaikka se onkin hieno juttu, kun saa kilot pois rakastumisen myötä, niin eihän se valitettavasti mikään pitkän linjan ratkaisu ole. Arki se siitäkin vielä seuraa. Ei taida olla oikotietä pysyvään onneen, pitkän päälle tarvitaan sitä itsensä kieltämistä...mutta siitähän on hyvä jatkaa elintapamuutosta, kun kilot on menny ihan itsellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760