Miksi ei onnistu

ikinä

Elelin vuosia yksin eron jälkeen, seurasi kaikenlaisia lyhyitä ja onnettomia suhteita kun olen "renttuihin menevää" tyyppiä. Nyt jokusen kuukauden ajan kuvioissa ollut henkisesti tyydyttävä suhde ja sellainen joka oikeasti voisi kestää pitempään. Mutta: ongelma on se, että tyypin käyttäytyminen, sosiaaliset taidot, omituinen huumorintaju ja ulkoiset ominaisuudet pistävät niin kovasti vastaan etten taida kyetä taaskaan olemaan tyytyväinen. On se kumma kun mikään suhde ei ota onnistuakseen ikinä! Välillä yritän vain aktiivisesti olla kiinnittämättä liikaa noihin ominaisuuksiin huomiota, mutta eipä se vain pidemmän päälle onnistu. Onko kohtalotovereita?

5

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikaa,vikaa,vikaa...

      "tyypin käyttäytyminen, sosiaaliset taidot, omituinen huumorintaju ja ulkoiset ominaisuudet pistävät niin kovasti vastaan..."

      Miten suhde voi olla henkisesti tyydyttävä jos löydät heti kättelyssä noinkin paljon vikoja miehestä?

      • Nimetön

        Sanotaan että kärpästä ei voi pettää sillä se löytää
        aina p-kasan.

        Onko oma luukki kunnossa ja mistä räkäbaareista seurasi haet?


      • vikaa olla
        Nimetön kirjoitti:

        Sanotaan että kärpästä ei voi pettää sillä se löytää
        aina p-kasan.

        Onko oma luukki kunnossa ja mistä räkäbaareista seurasi haet?

        luukissa eikä räkäbaareissakaan ole tullut vierailtua. Rentut nimenomaan hyväluukkisia ja -käytöksisiä noin alkuun mutta myöhemmin osoittautuneet vain pienen kivan hamuajiksi. Mistä oikeita kunnollisia miehiä sitten löytäis??


      • ongelmasi kanssa yksin,
        vikaa olla kirjoitti:

        luukissa eikä räkäbaareissakaan ole tullut vierailtua. Rentut nimenomaan hyväluukkisia ja -käytöksisiä noin alkuun mutta myöhemmin osoittautuneet vain pienen kivan hamuajiksi. Mistä oikeita kunnollisia miehiä sitten löytäis??

        sama ongelma täälläkin. Tosin vaan en ole löytänyt itselleni sopivaa miestä vuosiin, itseasiassa kerran viidessä vuodessä näen sellaisen miehen, joka kiinnostaisi, mutta on kyllä yleensä jo naimisissa. Hyviä tyyppejä voi kai hyvin löytää töistä tai erilaisesten harrastusten parista. Tsemppiä, ei lannistuta!


    • vai ei?

      Mikähän siinä sinun tyypissäsi mahtaa oikeasti mättää...vai mättääkö mikään? Monesti saattaa itse olla liian vaativa. Naisilla on myös välillä tapimusta alkaa tarkastella kumppaniaan toisten naisten silmin eli miettiä kuinka outo hemmo mahdollisesti on muiden mielestä, vaikka itseä toisen piirteet eivät oikeasti häiritsisi. Nämä ovat mielestäni semmoisia asioita, jotka olisi hyvä tiedostaa. Henkinen puoli on kaikista tärkein ja sellaista kaveria jonka kanssa synkkaa, ei kovin kevein perustein kannata päästää menemään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe