Kuinka lopettaa suhde?

ohikulkia

Olen reurustellut miehen kanssa reilut pari kuukautta. Minulla ei ole mitään tunteita mutta mies sanonut jo useamman kerran rakastavansa. Minusta on tuntunut miltein koko suhteen ajan ettei sillä ole tulevaisuutta, kuinka kerron sen miehelle loukkaamatta hirveästi?

4

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duckford

miksi olet mennyt edes aloittamanan suhteen jos

sinulla ei ole tunteita toista kohtaan?

• vaistonnut

ettei sinulla ole tunteita häntä kohtaan. Ei kai tunteettomuuttaan voi kauaa kätkeä. Ole reilu, ja sano hänelle asia suoraan. Pääsette kumpikin piinasta ja mies tekemään surutyötään, jos kerran rakastaa.

• joka tapauksessa

Paras tehdä se kerralla, nopeasti, selkeästi, rehellisesti ja lopullisesti.
      Se ei tarkoita ilkeyttä, vittumaisuutta, syyttelyä eikä mitään sellaista. Nopea, selkeä, rehellinen ja lopullinen voi olla myös ystävällisellä tavalla. Sillä tavalla se loukkaa vähiten ja siitä toipuu parhaiten ilman kaunaa.

Mutta älä veivaa. Älä tee sitä ennen kuin pystyt tuohon. Semmonen tyyli, että "musta vähän tuntuu että me voitais ottaa etäisyyttä... ai ei vai... mo katotaan nyt sitte" - se on myrkkyä molemmille, ihan sama onko joku juoppo vai ei.

• Wetabix

Olen täysin samaa mieltä. Annoit selkeät ja hyvät neuvot.

Itse olen nyt pitkään ollut aviossa ja luultavasti pysynkin, joten asia ei ole minulle ajankohtainen.

Mutta nuoruudessa ennen tätä liitoa olen seurustellut kahden kaverin kanssa. Toisen kanssa juttu vain hiipui ja hiljeni ja seurustelu päätettiin lopettaa yhteistuumin. Aika olennaista on, että teimme sen toisiamme kunnioittaen. Olimme iloisia, että olimme tutustuneet toisiimme. Kiitimme toisiamme siitä yhteisestä pienestä pätkästä, jonka tiemme kulkivat vierekkäin. Mutta onneksi molemmat olivat sitä mieltä, että tämä oli tässä. "Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle".

Toinen seurusteluni päättyi dramaattisemmin ja siinä on kummallisia aikoja, kun ensin toinen olisi halunnut jatkaa ja toinen ei ja sitten taas osat vaihtuivat. Siis raastavaa aikaa, mutta ehkäpä se oli tarpeen, jotta molemmille selvisi suhteen jatkon mahdottomuus.

Itselleni oli olennaista, että ei tarvinnut katua sitäkään suhdetta. Meillä oli hienoja aikoja ja hän oli tärkeä ihminen kasvussani täksi ihmiseksi, joka nyt olen. En tuntenut epäonnistuneeni, vaikka meistä ei tullutkaan pysyvää paria. Eikä kummallakaan ollut tarvetta mollata tai vihata toista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe