fantasiaoopperametallia

---------------

18

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syneus(m)

      Kyllä sen kuulee, että tuon yhtyeen taival on vielä alussa, mutta tuosta on hyvä ponnistaa. Biisin rakenne aika aneeminen ja naislaulajan pitäisi laulaa eikä inistä.

      • ughcdhdhhd

        sinä et taida tajuta musasta mitään
        tai et ainakaan klassisesta ja metallista


      • Syneus(m)
        ughcdhdhhd kirjoitti:

        sinä et taida tajuta musasta mitään
        tai et ainakaan klassisesta ja metallista

        Meinaatko, että minun on pakko pitää tuosta biisistä, vai? Kai minulla on oikeus mielipiteeseeni, vaikka sinä et olisikaan samaa mieltä? Mikäs siinä, minulle ihan sama, sovitaan, että sinä olet oikeassa ja minä väärässä, mutta tuota biisiä en pidä, enkä tule pitämään hyvänä.

        Musiikkia harrastan laidasta laitaan: Klassista tonaalisesta atonaaliseen, jazzia, fuusiota, metallia jne. Kaikki mistä pidän, kuuntelen. Soitan myös itse kitaraa ja sävellän biisejä. Musiikkia olen harrastanut jo noin 32 vuotta.

        Mutta kuten sanoin, olen väärässä. Voihan rähmä=)


      • sekä oopperan että hevin ys...
        Syneus(m) kirjoitti:

        Meinaatko, että minun on pakko pitää tuosta biisistä, vai? Kai minulla on oikeus mielipiteeseeni, vaikka sinä et olisikaan samaa mieltä? Mikäs siinä, minulle ihan sama, sovitaan, että sinä olet oikeassa ja minä väärässä, mutta tuota biisiä en pidä, enkä tule pitämään hyvänä.

        Musiikkia harrastan laidasta laitaan: Klassista tonaalisesta atonaaliseen, jazzia, fuusiota, metallia jne. Kaikki mistä pidän, kuuntelen. Soitan myös itse kitaraa ja sävellän biisejä. Musiikkia olen harrastanut jo noin 32 vuotta.

        Mutta kuten sanoin, olen väärässä. Voihan rähmä=)

        Älkää viitsikö naurattaa. Ei biisissä taikka laulajassa pahempaa moitittavaa löytynyt, mutta oopperan lavalta tuo kyllä naurettaisiin pihalle, samoin kuin arvon T. Turunen, joka tekee klassista uraa mikrofoniin laulamalla.


      • mmmm
        sekä oopperan että hevin ys... kirjoitti:

        Älkää viitsikö naurattaa. Ei biisissä taikka laulajassa pahempaa moitittavaa löytynyt, mutta oopperan lavalta tuo kyllä naurettaisiin pihalle, samoin kuin arvon T. Turunen, joka tekee klassista uraa mikrofoniin laulamalla.

        http://youtube.com/watch?v=TeyfGCUMn4o


      • sekä oopperan että hevin ys...
        mmmm kirjoitti:

        http://youtube.com/watch?v=TeyfGCUMn4o

        ... mutta kyllä se niin on, että jos aikoo oopperalavoille, niin kyllä se on omilla värkeillä tultava toimeen. Se on fakta.

        Jos ei siihen kykene, kannattaapi etsiä muita töitä.


      • NikoGG
        sekä oopperan että hevin ys... kirjoitti:

        Älkää viitsikö naurattaa. Ei biisissä taikka laulajassa pahempaa moitittavaa löytynyt, mutta oopperan lavalta tuo kyllä naurettaisiin pihalle, samoin kuin arvon T. Turunen, joka tekee klassista uraa mikrofoniin laulamalla.

        ...mitä sylki suuhun tuo
        mun mielestä kyseinen biisi on ekaks biisiks aika hyvä lohkaisu, ei se nightwishinkään carpenter biisi ollu kyl mikään hyvä, suotaan sanoen iha paska, ite jään ainaskin odottelemaan mielenkiinolla Magdalenan seuraavia biisejä... music tv suoltaa paskempaa musaa joka päivä ulos TVstä...digi digi..maksakaa tv -lupaa :)


      • musiikin kuuntelija
        NikoGG kirjoitti:

        ...mitä sylki suuhun tuo
        mun mielestä kyseinen biisi on ekaks biisiks aika hyvä lohkaisu, ei se nightwishinkään carpenter biisi ollu kyl mikään hyvä, suotaan sanoen iha paska, ite jään ainaskin odottelemaan mielenkiinolla Magdalenan seuraavia biisejä... music tv suoltaa paskempaa musaa joka päivä ulos TVstä...digi digi..maksakaa tv -lupaa :)

        Minusta on kyllä sanottava, että tuo joka sanoi tämän laulajan olevan kaikkea muuta kuin oopperatuyylinen laulaja, oli aivan oikeassa. Mutta eihän se oopperaäänen puuttuminen ole mikään puute sinänsä.

        Minusta on ihan hullua, että joku Tarja Turunen on nostettu jalustalle hänen muka klassisen koulutuksensa vuoksi, vaikkei hänellä ole mitään edellytyksiä klassiselle uralle. Muutama vuosi laulutunteja kun ei siihen riitä. Koko oopperalaulun idea on ryvettynyt pahasti, kun nämä kaksi on sotkettu keskenään.

        Ja tämän vuodatuksen päätteeksi sanon, että tuo musiikkinäyte oii mielestäni erittäin lupaava. Tuottamalla ja kunnolla miksaamalla ihan kelpo musiikkia. Huonompaakin on kuultu. Mutta laulajan olisi syytä jättää nuo oopperaimitaatiot sikseen ja laulaa ihan omalla äänellään, mikä ei minusta ole ollenkaan huono.


    • ...........

      Naisen laulu todella heikkoa ja voimatonta. Biisin alun pimputus kuulosti väkisin väännetyltä, aivan kuin säveltäjä olisi yrittäny hakea tuohon semmoista tuntua ettei tulisi liian kliseisen kuuloista. Muutenhan tää biisi oli hyvin boring tai siis tässä ei ollut mitään ihmeellistä ja hienoa ja vaikkei aina tarvitsekaan olla niin tämä jätti silti mut aivan kylmäksi ja veikkaampa että niin myös 99.5% tätä kuuntelevista...

      Ja juu, ooppera tästä kyllä oli kaukana, voisin veikata ettei laulajallakaan ole ensinäkään koulutettu ääni vaan lähdetty vaan laulamaan oikeita oopperalaulajia jäljitellen, metsäänhän siinä menee...

      • krakula

        jaa minkäs alan professori sää olet, ei ainakaan laulun tai musiikin, no mikäs musa herraa miellyttää vai riittääkö että peppu ja tissit näkyy videossa et pääsee runkkaamaan kuvaruudun edessä tylsyyden lääkkeeksi...täällä suomi24 taitaa prukka olla sellasii et mikään ei ole hyvä...sääli..


      • pauliina.....
        krakula kirjoitti:

        jaa minkäs alan professori sää olet, ei ainakaan laulun tai musiikin, no mikäs musa herraa miellyttää vai riittääkö että peppu ja tissit näkyy videossa et pääsee runkkaamaan kuvaruudun edessä tylsyyden lääkkeeksi...täällä suomi24 taitaa prukka olla sellasii et mikään ei ole hyvä...sääli..

        nolasit itsesi täysin tolla epäasiallisella viestillä, vitun kusipää.


      • krakula
        pauliina..... kirjoitti:

        nolasit itsesi täysin tolla epäasiallisella viestillä, vitun kusipää.

        mä puhun vaan asiaa
        tvssä kaikki tissi musa ja britney spearms etc
        on paskaa...se vaan myy
        siis paska musa myy ...harmi


      • muusikko76532

        ...asioista mistä et tiedä mitään
        laulaja on hyvinkin koulutettu ääni ja monimutkaisia kiippari acordeja etc viulukin vetää laulaja ite, tosin se olis voinu olla enemmän virtuoosimaisempi.
        loppujen lopukkis vaikka kuka artisti tekee mitä tahansa hyvää musaa ja yritää tienat leipänsä niin 90% kuipäistä imppaa sitä netistä, piratismi on tulevaisuus, kaikki pitäs antaa imaseksi perkele !!!


    • tyyliä...

      kenenkin mielestä hyvänsä, niin itse tykkäsin. tietynlainen ammattimaisuus toki puuttuu, mutta ei se ainakaan tässä tapauksessa ole niin huono asia. laulajan voisi kuvitella melkein olevan joku naapuri tms, vaikka kyllä osaa laulaakkin erittäin hyvin. toivottavasti nyt joku edes ymmärtää mitä tarkoitan..

      iso osa porukasta joka valittaa tämänkin bändin "epäammattimaisuudesta ja taitamattomuudesta" yms yms ei oikeasti osaa nauttia musiikista itsestään, eikä tavallaan syvällisemmin ymmärrä sitä. musiikki on heille myös yksi keino osoittaa "sivistystä ja tyylitajua".

      • :::::::::::::::::::::

        >iso osa porukasta joka valittaa tämänkin bändin "epäammattimaisuudesta ja taitamattomuudesta" yms yms ei oikeasti osaa nauttia musiikista itsestään, eikä tavallaan syvällisemmin ymmärrä sitä.<


        Perustele tuo typerä väitteesi.


      • koska.
        ::::::::::::::::::::: kirjoitti:

        >iso osa porukasta joka valittaa tämänkin bändin "epäammattimaisuudesta ja taitamattomuudesta" yms yms ei oikeasti osaa nauttia musiikista itsestään, eikä tavallaan syvällisemmin ymmärrä sitä.<


        Perustele tuo typerä väitteesi.

        kyseessä on niin monimutkainen asia, ettet osaisi edes hahmottaa sitä. enkä minä jaksaisi kirjoittaa.


      • niividdeu
        koska. kirjoitti:

        kyseessä on niin monimutkainen asia, ettet osaisi edes hahmottaa sitä. enkä minä jaksaisi kirjoittaa.

        Helvetin perse.

        Menkää kattomaan muita aloittelijoita, onko parempia??

        Mtv ssä kuulee paskoja jne.

        Niitä on harvoin hyviä biisejä hyvälläkin bändillä.
        1 tai 2, sellaisia mitä media kehuu.

        Kuitenkin laulajalla on musiikkialasta ollut 30 vuoden kokemus ja hän ehkä tietääkin jotain musiikista, kun taas ne/te jotka eivät tiedä, vaan perustelevat ihan jotain muuta paskaa

        Kiitos


    • No eihän tuo hassumpi tekele ollut,kovasti ollaan tuolla mm: Epica ja Therion osastolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe