OMENAVIINIETIKKA

Omppu

Heissan...Olis kiva kuulla muiden kokemuksii omenaviinietikasta,oletteko saaneet sillä kiloja pois?Ja oletteko tehneet muuta siinä sivussa,kuntoilut,lenkkeilyt jne?

Mulla lähti alussa aika reippaasti,8 kiloo ja nyt sitten tehny totaallisen stopin...=/Pitäisi varmaan ruveta kuntoilemaan ja jumppaamaan,alussa en tehnyt mitään join vain 3 kertaa päivässä sitä etikkaa=)

5

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus..

Nähtävästi se on auttanu vaan nesteenpoistoon...
      Ite olen syönyt omenaviinietikka tabuja useita vuosia ja mitään erikoista ei ole tapahtunu.. paino vaan hypänny ees taas noin viidellä kilolla.. eli nesteet pistuu ja tulee takas.. Ei toiminu yhtään mulla :( Mut tsemppiä sulle! :)

P.s. mut jos nyt olet saanut sen 8 kiloa pois niin kannattaa lisätä vähän liikuntaa mukaan.. varmaan onnistut :)

• Omppu

Juuh,tosiaan mulla lähti se 8 kiloo ihan hujahtamalla,en edes huomannu,vaatteista sitten huomasin,mikä toimii mainiona vaakana=)Nyt iloisena,kun vaate koko pienentyny xs-s...

Lenkkeiltyä tulee kyllä juu,muksun kanssa käytyyn ja töihin käveltyy=)Jumppaa olen kyllä ajatellut,pitäis nyt lähinnä saada kiinteytystä,mutta eipä tämä "raskauslöllykkä"taida ihan helpolla lähteä=/

Mutta yritys on kova....Kiitos kannustuksesta=)

• Little_Fairy

Ite nyt tehny jonkun aikaa silleen että aamuisin puoli litraa vettä johon oon edellis iltana lisänny ruokalusikallisen omenaviinietikkaa.olo on kyl ollu kevyempi varmaankin sit auttaa siihen nesteenpoistoon =).mut en lopeta kun ei oo mitään huonoja vaikutuksia ollunna.

• soi-sin

Hei Omppu!
      Onnea kovasti ja hieno alku sulla ainakin on laihtumisessa ja siitä juolahti mieleen miten otat omenaviinietikan ja mjnkä verran kerralla, jospa minäkin saisin tuollaisen alun edes sinne päin=)
      Hyvää jatkoa sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi!

• soi-sin

No niin...olisi pitänyt katsoa tarkemmin, vähänkö vanha juttu, eipä taida kannattaa odotella vastausta =(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe