Olen tullut nyt siihen tulokseen (pitkällisen harkinnan jälkeen), että tahdon akryylirakennekynnet. Nyt kaikki suosittelemaan HYVÄÄ paikkaa Tampereelta. On sen verran iso investointi, että tahtois löytää ammattitaitoisen paikan. Tarkoitus siis laittaa kynsiin ranskalainen manikyyri. Kertokaa myös hinnoista, jos tiedätte.
Kiitos!
Akryylikynnet Tampereelta
3
329
Vastaukset
- susamaria77
Heippa!
Katsoppa ilmoitukseni Torin-palstalta kampaamot tai muut palvelut otsikolla LCN-rakennekynsiä Kuopiossa ja Tampereella.
Itselläni on geelikynnet olleet kolme vuotta ja nimenomaan tuolla geelimenetelmällä. Kestävät loistavasti, ovat luonnollisemman näköiset kuin akryylillä tehdyt. Ota minuun yhteyttä jos kiinnostuit! Voin hieman alentaa hintaa jos epäilet kummalla tekniikalla ottaisit!
Ystävällisin terveisin
Susa
[email protected]
040-5234296 - Siru
Ilman muuta Näytä Kyntesi-kynsistudio on oikea paikka ottaa akryylit. Olen ollut akryyleihin tyytyväinen ja myös geelejä kokeilleena olen ehdottomasti akryylikynsien kannalla.
- Enkeli78
Minä olen kanssa sitä mieltä et Tampereella
paras paikka on Näytä Kyntesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944