Sanoin eräälle miehelle netissä, etten viihdy baareissa.
Mies vastasi, että baarit ovatkin tarkoitettu kauniille ihmisille.
Eli tulkitsevatko miehet baareissa viihtymättömyyden siten, että olen niin ruma/tavis, etten kelpaa kenellekään.
Kyseisen miehen kanssa emme olleet vaihtaneet valokuvia (emmekä tietenkään vaihtaneet)
Miksi muuten naisen pitäisi aina netissä perustella seuranhakuaan, baareissa ei kukaan tule kysymään miksi siellä olen.
Baareissa viihtymättömyys - tulkintaa
3
724
Vastaukset
- misss
ompas hassua..käsittääkseni baarit on suurimmaksi osaksi lihatiskejä..itse en viihdy baarissa sen takia koska en tanssi, en pahemmin juo ja minua kiinnostaa vain live musiikki..
- ...
niin tulkitsevat. Itse miellän asian melkein päinvastoin. Kännipäinen nainen on minusta ruma ja baareissa keikkuvat ovat usein niitä joiden ulkonäkö rakentuu meikin, pushup-tissiliivien, tiukkojen farkkujen ja syvään uurretun rinta-aukon varaan. Toisaalta itsehän nainen päättää minkälaisten miesten perään hän itse on. Jos nämä ääliö-miehet kiehtovat, niin on turha valittaa heidän ominaisuuksistaan.
- jos joku mies
sanoo et baarit on kauniille niin kaikki miehet on sitä mieltä.
Ehkä ko. gentlemanni itse ei käy kun ei käy flaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780