Onko mieheni homo??

wertia82

Olen ollut avoliitossa kolme vuotta ihanan miehen kanssa, mutta lähiaikoina olen alkanut pelätä että hän olisi homo.

Toivoisin nyt kommenttia kaikilta teiltä naisilta (ja miksei miehiltäkin) joilla on kokemuksia siitä, että heterosuhteessa elävä mies on oikeasti homo. Miten asia paljastui? oliko joitain tunnusmerkkejä ilmassa jo ennen paljastumista? miten asia näkyy esim. seksielämässä?

6

1322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut?

Mitä muutoksia sinä itse olet huomannut suhteessanne tai miehessäsi? Voihan olla, että hän pettää sinua toisen naisenkin kanssa...

• kertoo, että..............

Ei voi tietää...
      kerro sinä, äläkä arvuuttele.

Mikä saa sinut pelkäämään moista?

• surullinen vaimo

Ei hän oikeesti homo voi olla,koska homot ovat vaan ja ainoastaan miesten kanssa.Mutta DI-seksuaaleja tuntuu olevan,ja niin on sinunkin miehesi melko varmasti.Useimmat tukeutuvat jonkinlaiseen parisuhteeseen,kätkeäkseen muilta omat pervessit taipumuksensa.Minulle mies kertoi heti alussa että hällä on tälläisiä "ystäviä"sovittiin että ollaan rehellisiä,mutta nyt tuli yllättävä paljastus aivan muun asian yhteydessä,hällä kun tuntuukin olevan enemmänkin näitä hommeli-yhteyksiä,kun kysyin että miks hän ei voinut kertoa tästäkin tyypistä,niin sanoi että harmittaa että kertoi kenestäkää.Talvi koha tuloss,varmaan aika kalseeta asua veneen alla,mut minä en hyysää enää moista vehkeilijää.Sexi elämä meillä ihan hyvää ja tyydyttävää ettei sen vuoksi tarttis etsiä näitä pervo-paavoja,mutta mikä vitun vietti näillä miehillä on,vaikka kotona on ihan kiva nätti vaimo eikä mikään pihtari,itse mies sanonut ettei ole muulla parempaa sexiä saanut.niin mikä heitä viiraa ihmettelen vaan.

• ei DI vaanBI.seksuaalisuus

Anteeksi DI-inssit!Kiihdyksissäni ja tuskissani kirjoitin kirjaimet väärin.On kovaa tulla petetyksi silloin aivotoimintakin tuntuu kulkevan"harkoissa"

• no perhana miehes
        ei DI vaanBI.seksuaalisuus kirjoitti:

Anteeksi DI-inssit!Kiihdyksissäni ja tuskissani kirjoitin kirjaimet väärin.On kovaa tulla petetyksi silloin aivotoimintakin tuntuu kulkevan"harkoissa"

ON HOMO! MUNANLUTKUTTAJA/PERSEENANTAJA/PYLLYTTÄJÄ.. homo!!

G.A.Y.

• vsfdvf

sinä vedit seuraavan johtopäätöksen?
      "niin on sinunkin miehesi melko varmasti."
      Melko varmasti, mistä niin päättelet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe