Olen ollut avoliitossa kolme vuotta ihanan miehen kanssa, mutta lähiaikoina olen alkanut pelätä että hän olisi homo.
Toivoisin nyt kommenttia kaikilta teiltä naisilta (ja miksei miehiltäkin) joilla on kokemuksia siitä, että heterosuhteessa elävä mies on oikeasti homo. Miten asia paljastui? oliko joitain tunnusmerkkejä ilmassa jo ennen paljastumista? miten asia näkyy esim. seksielämässä?
Onko mieheni homo??
6
1324
Vastaukset
- huomannut?
Mitä muutoksia sinä itse olet huomannut suhteessanne tai miehessäsi? Voihan olla, että hän pettää sinua toisen naisenkin kanssa...
- kertoo, että..............
Ei voi tietää...
kerro sinä, äläkä arvuuttele.
Mikä saa sinut pelkäämään moista? - surullinen vaimo
Ei hän oikeesti homo voi olla,koska homot ovat vaan ja ainoastaan miesten kanssa.Mutta DI-seksuaaleja tuntuu olevan,ja niin on sinunkin miehesi melko varmasti.Useimmat tukeutuvat jonkinlaiseen parisuhteeseen,kätkeäkseen muilta omat pervessit taipumuksensa.Minulle mies kertoi heti alussa että hällä on tälläisiä "ystäviä"sovittiin että ollaan rehellisiä,mutta nyt tuli yllättävä paljastus aivan muun asian yhteydessä,hällä kun tuntuukin olevan enemmänkin näitä hommeli-yhteyksiä,kun kysyin että miks hän ei voinut kertoa tästäkin tyypistä,niin sanoi että harmittaa että kertoi kenestäkää.Talvi koha tuloss,varmaan aika kalseeta asua veneen alla,mut minä en hyysää enää moista vehkeilijää.Sexi elämä meillä ihan hyvää ja tyydyttävää ettei sen vuoksi tarttis etsiä näitä pervo-paavoja,mutta mikä vitun vietti näillä miehillä on,vaikka kotona on ihan kiva nätti vaimo eikä mikään pihtari,itse mies sanonut ettei ole muulla parempaa sexiä saanut.niin mikä heitä viiraa ihmettelen vaan.
- ei DI vaanBI.seksuaalisuus
Anteeksi DI-inssit!Kiihdyksissäni ja tuskissani kirjoitin kirjaimet väärin.On kovaa tulla petetyksi silloin aivotoimintakin tuntuu kulkevan"harkoissa"
- no perhana miehes
ei DI vaanBI.seksuaalisuus kirjoitti:
Anteeksi DI-inssit!Kiihdyksissäni ja tuskissani kirjoitin kirjaimet väärin.On kovaa tulla petetyksi silloin aivotoimintakin tuntuu kulkevan"harkoissa"
ON HOMO! MUNANLUTKUTTAJA/PERSEENANTAJA/PYLLYTTÄJÄ.. homo!!
G.A.Y.
- vsfdvf
sinä vedit seuraavan johtopäätöksen?
"niin on sinunkin miehesi melko varmasti."
Melko varmasti, mistä niin päättelet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673