saan syödä päivässä jotta laihtusin vaikken liikkus paljoa..lasten kanssa touhuan kotosalla jotain ja ulkosalla joka pvä mutta ei mitään hikiliikuntaa ole...olen 166,,74kg
kuinka monta kaloria??
2
252
Vastaukset
- maailmaaaa
Syö päivässä 1000kcl, laihdut kilon tai yli viikossa eikä tarvitse yhtään liikkua, toki liikkuminen on muuten hyväksi jos vaan jaksat.
Itse laihdutin tuolla 1000kcl.n dietiillä 17 kiloa ja nyt olen normaaleissa mitoissani.- ja kilot palaavat...
dieetin jälkeen helposti takaisin. Mieluiten kannattaa tehdä niin, että laskee kulutuksensa jollain ohjelmalla, esim. kalorilaskuri.fi on tällainen. Kun tästä määrästä vähentää 500 kcal päivässä, laihtuu puoli kiloa viikossa. 1000 kcal:n dieetillä on vaarana, että lopputulos on "laiha läski" eli ihannepaino, mutta rasvaprosentti jää suureksi. Mitä suurempi energiavaje, sen suurempi osa jokaisesta kilosta on muuta kuin rasvaa. Ja ylimääräisestä rasvasta kehossahan meillä kaikilla on tarkoitus päästä eroon, ei vedestä tai varsinkaan lihaksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760