Moips!
Oon 19v. tyttö, menen nyt 4. vuodelle lukioon.
Haluaisin kovasti lähteä Au pairiksi Britteihin
2008 syksyllä mutta mikä eteen kun poikaystävä jää
Suomeen? Olisiko mahdollista etsiä poikaystävälle
duunia samasta kaupungista ja oman kämpänkin?
Au pair olisi niin mahtava tilaisuus tutustua
maailmaan!
Miten teidän suhteenne on kestänyt Aupairin
aikana?
Kiitos kiitos vastanneille!
Au pair ja poikaystävä?
2
676
Vastaukset
- kröhöm
Ei, poikaystävän ei ole mitenkään mahdollista etsiä töitä samasta kaupungista, on vastoin kaikkia lakeja. Haloo, kai se nyt on vaan poikaystävästäsi kiinni onko hänen mahdollista tulla samaan kaupunkiin töihin, turhaan siihen täältä lupaa kysyt.
Meillä tehtiin niin, että lähdin itse edeltä puoleksi vuodeksi ja poikaystävä tuli sitten myöhemmin perässä töihin kun koulukiireiltään ehti. Hyvin toimi. Itse suosittelisin, että lähtisit ensin yksin ja tutustuisit maahan ja kaupunkiin sekä hommaisit kavereita ja poikaystävä tulisi sitten hiukan myöhemmin. Muuten käy liian helposti niin, että te vietätte kaiken aikanne heti yhdessä ja lopulta ette ole löytäneet vuoden jälkeen yhtään uutta kaveria.- ana22
Poikaystävä voi yrittää tulla myöhemmin perässä jos se häntä kiinnostaa ja mikäli se onnistuu.
Mikäli olette erossa kokonaisen vuoden (tai vähemmän/enemmän) niin siinähän se suhteen laatu juuri mitataan. Suhde kestää pidemmänkin erossa olon jos se on tarkoitettu kestämään. Ja kun on kysymys meistä nuorista ihmisistä, jotka ollaan kiinnostuneita näkemään maailmaa ja kokemaan uusia juttuja niin kannattaa ajatella ennemmin omaa itseään kuin sitä poikaystävää. Nuorena se on lähdettävä jos on lähteäkseen. Nyt tai ei koskaan. Muuten saattaa myöhemmin kaduttaa. Näin meillä ajatellaan (minä avopuolisoni).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637