Hyväkarpit: Paras leikkele

menhir

Leikkelepakkauksia kun on kaupassa miljoonia, enkä nyt heti alkuun viitsisi alkaa tutkiskella kaikkien tuoteselosteita joten kysynpä täältä ensin.

Eli sellainen keskirasvainen leikkele, jossa olisi mahd. vähän lisäaineita (eikä sisällä natriumglutamaattia). Sais olla myös suht hyvänmakuinen, halpa, tärkkelyksetön ja glukoosia mielellään suht vähän.?

13

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXX---XXX

      In your dreams baby!

    • on aina lisäaineita, aromivahventeita ja joko sokeria tai glukoosia parantamassa makua. Vhh:lla en itse asiassa tarvitse kalliita leikkeleitä kun ne on tarkoitettu leivän päälle ja en syö leipää. Ostan lihan lihana. Jos löydän lisäaineetonta ylikypsää siankylkeä niin ostan palan, leikkaan itse ja kuumennan pannulla. Halvemmaksi tulee ostaa liha lihana, valmistaa se ja leikata itse.

      • menhir

        laitoinkin otsikoksi "hyväkarpit", sillä he saattavat syödäkin esim. täysjyväleivän päällä leikkeleitä.

        Siankylkeä? Taitaa olla kertaostoksena kuitenkin aika kallis. Kauppahalleistako ostat?


      • koojiimattila
        menhir kirjoitti:

        laitoinkin otsikoksi "hyväkarpit", sillä he saattavat syödäkin esim. täysjyväleivän päällä leikkeleitä.

        Siankylkeä? Taitaa olla kertaostoksena kuitenkin aika kallis. Kauppahalleistako ostat?

        kauppahalleistapa hyvinnii.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koivistolta Tampereen Kauppahallista löytyy värärasvaisia leikkeleitä. Muutenkin ihan mieletttömän laaja ja hyvä valikoima leikkeleitä. Poronlihahan on myös hyvää ja sitä löytyy myös Kovistolta.

        https://www.leikkeleliike.com/tuotteet

        https://www.leikkeleliike.com

        Minä luulen ettei se rasva ole leikkeleiden isoin ongelma. Lienee aikalailla sama onko siinä 1% vai 3% rasvaa.

        Enemmän nitraatit ja glutamaatit aiheuttaa ongelmia kuin se rasva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen ettei se rasva ole leikkeleiden isoin ongelma. Lienee aikalailla sama onko siinä 1% vai 3% rasvaa.

        Enemmän nitraatit ja glutamaatit aiheuttaa ongelmia kuin se rasva.

        Ja suola aiheuttaa ongelmia. Yleensäkin lihaleikkeleet ovat ruokavaliomme epäterveellisin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koivistolta Tampereen Kauppahallista löytyy värärasvaisia leikkeleitä. Muutenkin ihan mieletttömän laaja ja hyvä valikoima leikkeleitä. Poronlihahan on myös hyvää ja sitä löytyy myös Kovistolta.

        https://www.leikkeleliike.com/tuotteet

        https://www.leikkeleliike.com

        Menit sitten kaivelemaan 14 vuotta vanhan viestin esiin että pääsit mainostamaan.


    • leivälle

      Voita ja lohta, tonnikalaa ja kananmunia.
      Sekä teen lihamureketta jonka siivutan. Kaikkea mahdollista.

    • Anonyymi

      Ylikypsä kalkkunaleike. Savukalkkuna. Ei mulla muuta ole itsellä käytössä.

      • Anonyymi

        Palavikylykee salaatinlehen piuälle. Siitä ei (keto)ruoka parane.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe