Mitähän tuotteita sitä kannattaisi käyttää..olen kokeillut nivean ja lorealin ihonpuhdistusaineita, mutta muutaman päivän päästä tulee ihottumaa huulten reunoille. Pitäisikö valita parempi paha ja ei pese ollenkaan naamaa:) Kävin aikoinaan ihonpuhdistuksessa ja hoitaja neuvoi ostamaan liikkeen kalliita tuotteita. Tietääkö joku tuotteen, halvan, jota voi käyttää ilman että saa ihottumaa?
Ihottumaa tuotteista..
5
778
Vastaukset
- ggggg-
ketjun aloittaja pistää eri nikillä mainoksen myymistään tuotteista... Jippii!!! "Tosi hyviä ihonhoitotuotteita miehille..."
- En tasan myy mitään
Sinulla on varmaan kosmetiikka-allergia, esimerkiksi olet yliherkkä kosmetiikassa käytettäville tuoksusekoituksille. Valitse tuoksuton tuote, sellainen, jonka ainesosalistassa ei näy sanoja parfym/fragrance. Tottakai hoitoloissa kaupataan tuotteet puhdistuksen päälle, niistä saa hyvän katteen. Apteekista saat juuri tarvitsemasi tuotteet, edullisesti ja riskittömänä. Usko mua, olen ehtinyt elämäni aikana kokeilla jos mitkä kalliit sarjat, eikä niistä oikeasti sen kummempaa hyötyä ole. Myyvät vain kauniita unelmia. Kunhan käytät basic pesuainetta, kosteusvoidetta ja aurinkosuojaa, pysyt freesinä.
- meikkitaiteilija
Halpaa ja hyvää ei ole keksittykään.. tai on, siirry tummeliin.. *virn*
- allerginen nainen
Tottakai meikkitaiteilija lypsyrasvan tietää! *reps*
Jos alkuperäinen kysymys oli asiallinen, miksi taiteilija hermostuu siihen vastaamisesta? Ei kai se ole taiteilijalta pois, jos joku saa ongelmaansa apua vaikkapa apteekista? Minä olen tosi onnellinen, että selviän nykyään ihonhoidosta ilman ihottumia. Ärsyttämätön meikkikin on löytynyt. Se ei harmi kyllä ole halpaa, vaikkakin erinomaista.
Ryppyjä ilmestyy vain kun hymyilen, mutta ei onneksi otsaan, niinkuin joillakin taiteilijoilla.
Lav ya!
- asfakjfgadf
Jos ajaa parran huonosti ja käyttää joitakin puhdistusaineita, niin voi helpostikin luulla kasvoillaan ihottumaksi sitä, mikä oikeasti on jonkin sortin parranajokoneen aiheuttama haava (siis jotkut aineet ärsyttävät ihoa jonkin verran jos pääsevät haavojen sisälle).. Mut nojoo, veikkaanpa, että kyllä sulla taitaa silti ihottumasta olla kyse(?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777