Elelin vuosia yksin eron jälkeen, seurasi kaikenlaisia lyhyitä ja onnettomia suhteita kun olen "renttuihin menevää" tyyppiä. Nyt jokusen kuukauden ajan kuvioissa ollut henkisesti tyydyttävä suhde ja sellainen joka oikeasti voisi kestää pitempään. Mutta: ongelma on se, että tyypin käyttäytyminen, sosiaaliset taidot, omituinen huumorintaju ja ulkoiset ominaisuudet pistävät niin kovasti vastaan etten taida kyetä taaskaan olemaan tyytyväinen. On se kumma kun mikään suhde ei ota onnistuakseen ikinä! Välillä yritän vain aktiivisesti olla kiinnittämättä liikaa noihin ominaisuuksiin huomiota, mutta eipä se vain pidemmän päälle onnistu. Onko kohtalotovereita?
Miksi ei onnistu
4
581
Vastaukset
- sama juttu
Mulla sama "vika".Mä en ole "renttujen" kanssa seurustellut, mutta aina onnistunut törmäämään jotenkin itselleni"vääriin" tyyppeihin.Sitä kun ei enää tällä vanhemmalla iällä ole valmis ottamaan mitä tahansa vastaan.Tietty olen joutunut menemään itseeni ja miettimään omaa käytöstäni.Mulla kun ei ole hirmu suuria vaatimuksia miestä kohtaan; ei tarviste olla rikas ja komea, kunhan on edes vähän samanlaisia harrastuksia, on rehellinen ja pystyy puhumaan asioista.Ja tietty kemioiden pitää osua yksiin.Jotenkin vaan epätyydyttävä parisuhde ja sen miettiminen vie valtavasti energiaa, joten mielummin olen yksin ja suuntaan sen energian muihin asioihin.Harmi vaan että menee ihan mukava nainen hukkaan ;))Nyt on jo tullut pelko edes aloittaa mitään uusia suhteita...
- täällä
Hyvin alkavat jutut lopahtavat. Yleensä syy on minussa, koska en ole riittävän kiinnostunut. Pari viimeistä juttua harmittaa, koska olosuhteet ovat olleet "hankalat". Tunne on ollut molemminpuolista. Turhaa edes tutustua kehenkään.
- haet??????????
Vaihda itse tyyliä ja ympäristöä.
- mistä hakisin
Rentut tarttuneet matkaan milloin mistäkin: baarista, ystävien juhlista, lähinnä kyllä bileistä... Mutta kuvittele arkielämää, työ ja muut kiireet, kaupan kassajonostako niitä muka löytää, en usko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954