Netti-ilmoitukseeni vastasi n. 50 miestä joista 70% ilmoitti kärkeen olevansa varattuja. Tässä malliesimerkki vastauksesta:
Kiinnostuin viestistäsi,
Olen 34v tumma komea 176/80 hyvin koulutettu nuorimies.
Olen varattu.
Olen hyvässä työssä ja asun pääkaupunkiseudulla.
Luonteeltani olen rauhallinen, kiltti ja hellä. Pystyn myös keskustelemaan. Pelaan golfia ja meri on aina ollut myös tärkeä elementti ja siihen liittyvät harrastukset. Matkustelu on myös mukavaa ja avartavaa puhaa.
Kunnioitan naista ja osaan kohdella häntä hyvin ja hellästi.
Seurassani nainen tuntee itsensä kuningattareksi.
En tupakoi, olen mukavan näköinen ja huumorintajuinen.
Pitkäaikainen seura olisi plussaa.
Mielenkiinnolla jään odottamaan viestiäsi
eli näitä fiksuja ja herrasmiesmäisiä oman elämänsä toteuttajia on netti täynnä sekä baarit pullollaan. Hyvä, että sentään suuri osa paljastaa säätynsä kun on näitä kelmejä jotka valehtelevat olevansa peräti vapaita. Ei jaksaisi millään ei. Ilmeisesti sinkkuyhteisöt on ainoita paikkoja jossa ei vedätetä näin.
Pettäjän profiili
5
1267
Vastaukset
- se taitaa
olla?Mieheni ystävistä melkein jokainen petti,vaimot eivät tienneet.
- ...
itsensä kuningattareksi? Ja tuohan on kääpiö.
- Mulkku mies
Pituus ei kenestäkään pelkästään komeaa tee, tämän verran uskallan sanoa 177 cm pitkänä miehenä. Minua säälittävät 185 cm pitkät luuviulut jotka näyttävät siltä että ovat kaatumassa seuraavan tuulenpuuskan mukana siinä missä 165 senttiset pullukatkin jotka kompastuessaan varmasti alkavat pyöriä...
Olen enemmän kuin tyytyväinen pituuteeni, koen itse asiassa itseni "oikean mittaiseksi" moneenkin asiaan (yleensä autot, kalusteet jne. suunnitellaan keskimittaisia silmällä pitäen)
PS. Ei se mulkku suuremmalla miehellä sen isompi ole kuin normaalikokoisellakaan, ei sen takia kannata hongankolistajia nurkkiinsa haalia. - ...
Mulkku mies kirjoitti:
Pituus ei kenestäkään pelkästään komeaa tee, tämän verran uskallan sanoa 177 cm pitkänä miehenä. Minua säälittävät 185 cm pitkät luuviulut jotka näyttävät siltä että ovat kaatumassa seuraavan tuulenpuuskan mukana siinä missä 165 senttiset pullukatkin jotka kompastuessaan varmasti alkavat pyöriä...
Olen enemmän kuin tyytyväinen pituuteeni, koen itse asiassa itseni "oikean mittaiseksi" moneenkin asiaan (yleensä autot, kalusteet jne. suunnitellaan keskimittaisia silmällä pitäen)
PS. Ei se mulkku suuremmalla miehellä sen isompi ole kuin normaalikokoisellakaan, ei sen takia kannata hongankolistajia nurkkiinsa haalia.minäkin olen enemmän kuin tyytyväinen 186 senttiä pitkään lihaskimppuuni. Ja se mulkkukin on isompi kuin sillä edellisellä kääpiöllä.
- pienimulkkku
... kirjoitti:
minäkin olen enemmän kuin tyytyväinen 186 senttiä pitkään lihaskimppuuni. Ja se mulkkukin on isompi kuin sillä edellisellä kääpiöllä.
se on tutkittu juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437