Hei laihduttajat, halusin vaa sanoo, että älkää olko liian tiukkoja laihiksen kanssa. Jos iskee nälkä, nii menkää syömää vaikka omena tai hedelmä, mutta älkää yrittäkö saada nälän tunnetta pois olla syömättä mitään, koska lopputulos on sit pahempi mitä voi olla. Oon jo kokenu. Jos teille tulee joskus ahmimiskohtauksii, NI EI SILLE VOI MITÄÄN! me ollaan ihmisiä ja JOKAISELLE ihmiselle tulee aina joskus ahmimiskohtauksii, pienille lapsille kun ne ahmii, eläimille, kaikille!
Ja makeastakin, mun mielestä sä voit aina milloin vaa palkita ittes makealla. Se voi antaa sulle enemmän itsevarmuuttaa jatkaa laihdutusta eteenpäin, sulle ei tuu sellasta tunnetta ettet ikinä enää voi syödä makeaa! Ei yhdestä kerrasta tuu mitään! Jos lääkekuurin ottaa vain kerran, ei siitä tuu mitää reaktiota, sun täytyy käyttää lääkettä noin kaks viikkoo et se rupee vaikuttaa. Sama juttu makealla, jos sä kerran otat jotai lempi makeaasi ni ei siitä tuu mitään!!!
Mä itse oon laihtunut 10kg ja aina ku haluun ni syön mun lemppari makeisia, mutten joka päivä! Mut muuten syön todella terveellisesti ja harrastan liikuntaa 4h viikossa! Nyttenkin syön nougat jäätelöä 0,5l ja nautin elämästäni!
me eletää vaan kerran!
onnee kaikille
Hei laihduttajat !
Minätäällähei:):(:)
0
257
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760