Voi olla että ero on pysyvä...

En jaksa kestä pysty

Voi olla että eroan.

En kestä sitä. Rakastan miestä yli kaiken,hän haluaa vain tilaa -ei kykene asettumaan. Kyse relu 30 vuotiatasta miehestä,joka on luonteeltaan erakko. Ei mitään kolmansia osapuolia tai riitoja. Hän ei vaan kykene.

Sattuu vaan niin perkeleesti. En tiedä miten jaksan,jos hän lähtee.

3

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erakko!

Jäin miettimään tekstistäsi sitä kun alkuun kirjoitit että voi olla että eroat. Loppuun kuitenkin kirjoitit että en tiedä miten jaksan jos hän lähtee. Pieni ristiriita. Sä haluat siis lähteä ensin? Uhkaako miehesi erolla? Suhteessanne tuntuu kuitenkin olevan kaikki suht hyvin koska ei ole kolmansia osapuolia eikä riitoja. On hyvä miettiä minkälaisen miehen haluat? Olen itse elänyt erakon kanssa ja vasta kun olimme eronneet, erakko joutui miettimään itseään. Sittenkin hän oli erakko ja tulee aina olemaan. Minä taas tahdoin jakavan parisuhteen jossa puuhaillaan erikseen ja yhdessä. Minä jätin mieheni. Vaikka hänkin oli kyllästynyt kun ei tarpeet kohdanneet ja kotona oli surullinen nainen. Hän tarvitsi jotain toisenlaista.

• e-rakko

Ootko varma, ettei tälle sun rakastamalle "erakolle" oo sattunut esim. aikaisemmissa suhteissa mitään semmosta ikävää, ettei hän pysty luottamaan enää kehenkään vaikka kuinka haluais ja rakastais sua itsekin?! Tsemppiä!

• hyvä mielipide!
        e-rakko kirjoitti:

Ootko varma, ettei tälle sun rakastamalle "erakolle" oo sattunut esim. aikaisemmissa suhteissa mitään semmosta ikävää, ettei hän pysty luottamaan enää kehenkään vaikka kuinka haluais ja rakastais sua itsekin?! Tsemppiä!

Sopii kuvaus minun avopuolisooni. Hänellä on ollut huono kokemus menneisyydessä miten eletään yhdessä kumppanin kanssa ja nyt hän toteuttaa samanlaista parisuhdemallia yhdessä minun kanssa. Ei auta asiasta keskusteleminen, ei mikään. Itse huomasin toteuttavani myös edellisessä parisuhteessa oppimaani joka on päinvastainen; yhdessä oloa, halimista jne. ja tuleehan tuo luonnostaankin kun haluaa jakaa elämänsä toisen kanssa. Eli tilanne on nyt se, että mies on kylmä ku pakastesei ja minä lämmin ku naantalin aurinko. Ero edessä ku ei jaksa enää tahkota samaa asiaa kuukaudesta toiseen ja elää yhdessä yksin. On vain yksi asia mikä pitää minut tässä helvetissä: rakkaus. Ja toivon, että se katoais ja pian niinku pieru saharaan sillä sitä se on vaan eikä muuta, kirvelee niin että silmiä vetistää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe