vakoilu

alik

Moro, onko olemassa ohjelmaa mikä tallentaa esim. salasanoja/käyttäjätunnuksia? Siis asennettavaksi omalle koneelle, oman koneen valvomiseen. Elämä on päinhelv.ttiä, tiedän että toisella on jonkinlainen ihastus päällä, tahtois niin tietää kuin vakavaa se on.

18

2588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja syvälle.

      Et voi olla mitenkään tosissasi vakoiluohjelmiesi kanssa. Ja jos olet tosissasi niin hakeudu hoitoon.
      Muistat mainita sille lääkärille myös kenkäpuhelimestasi ja että oikea nimesi on Maxwell Smart.

    • --larzan--

      Ainakin saat asetuksista valittua koneesi tallettamaan suurimman osan käyttäjätunnuksista.. Sieltä "lomakkeiden automaattinen täyttö", tai jotain sellaista!

      Tuskin on tuollaista ohjelmaa olemassa; sehän olisi laitonta!

      Itse sain edellisen mieheni kiinni ihan vaan arvaamalla salasanan! Siis vahva epäilys oli jo olemassa, muutoin en olisi urkkinut. ja oikeaksi osittautui!

    • on sellainen

      ohjelma olemassa, mutta en valitettavasti tähän hätään osaa auttaa (poikaystävä tietäisi, jos olisi kotona)

    • -------

      Aika pitkälle pääset säätämällä koneen asetuksia kuten neuvottiin. Varsinaisia ohjelmia koneen käytön kontrolloimiseen on keylogger, joka vastannee kaikkiin tarpeisiisi. Älä myöskään väheksy vanhaa kunnon matkapuhelinliikenteen seurantaa ja analysointia sekä läheisesi taskujen, vaatteiden, kalenterin, laukkujen yms. monitorointia.

      • saat tiedon muutenkin

        Huomaathan, että suunnittelet rikosta.
        Miksi nykyisin niin moni ei huomaa, että edelleen meillä kaikilla on viestisalaisuus?

        Ei ongelma tosiaankaan ole se, etteikö toisen postia voisi urkkia. Siihen pystyy. Mutta laki kieltää ja jos urkittava haluaa, hän voi nostaa oikeusjutun.


      • laki ja laki
        saat tiedon muutenkin kirjoitti:

        Huomaathan, että suunnittelet rikosta.
        Miksi nykyisin niin moni ei huomaa, että edelleen meillä kaikilla on viestisalaisuus?

        Ei ongelma tosiaankaan ole se, etteikö toisen postia voisi urkkia. Siihen pystyy. Mutta laki kieltää ja jos urkittava haluaa, hän voi nostaa oikeusjutun.

        heh... onko kukaan koskaan kuullut, että tällaista oikeusjuttua olisi nostettu? eiköhän se ole n. miljoona kertaa suurempi rikos (vaikka ei lakikirjan mukaan varsinainen rikos olekaan) parisuhdetta ja ihmisyyttä kohtaan, jos toinen on uskoton?? tai edes epäily siitä uskottomuudesta (tuskin kukaan käy urkkimaan, ellei ole sitä epäilystä, joka usein osoittautuu oikeaksi).

        avioliitossa, etenkin pitempään jatkuneessa, on kyse yleensä kahden ihmisen liki koko aikuselämänsä jatkuneesta ponnistelusta perheen yhteisen hyvän eteen. sitten kun ja jos herää epäilys toisen uskottomuudesta ja/tai rehellisyydestä, siinä on vaakalaudalla koko tulevaisuus ja kaikki vuosien ponnistelu tuntuu valuvan hiekkaan silmänräpäyksessä. ei siinä tilanteessa kuule mitään viestisalaisuuslakeja noudateta!! eikä juuri muitakaan lakeja, sillä sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja.

        ja vielä mitä tulee siihen viestisalaisuuteen, niin laki suojaa vain ja ainoastaan sellaisia viestejä jotka ovat matkalla, siis vastaanottajan lukematta. on sitten vastaanottajan vastuulla säilöä nämä luetut viestit niin, ettei niihin pääse käsiksi. ainoa varma keino tähän on hävittää viestit lukemisen jälkeen. jos ne jäävät esim. sähköpostiin tai kännykkään, ei niitä luettuja viestejä mikään laki enää suojaa! monet luulee että niitäkin suojaisi samainen tietosuoja- tms. laki, mutta näinhän ei todellakaan ole.

        keylogger hakusanalla varmaan löytyy mielenkiitoista luettavaa netistä... jos vaklaaminen on mielessä..


      • MissPinkMarple

        ...mainita päiväkirjat tuossa listassasi. Ne tuovat ehkä kaikkein eniten informaatiota ap:lle. Päiväkirjoista kannattaa otattaa kopiot itselleen...


      • puusilima_
        saat tiedon muutenkin kirjoitti:

        Huomaathan, että suunnittelet rikosta.
        Miksi nykyisin niin moni ei huomaa, että edelleen meillä kaikilla on viestisalaisuus?

        Ei ongelma tosiaankaan ole se, etteikö toisen postia voisi urkkia. Siihen pystyy. Mutta laki kieltää ja jos urkittava haluaa, hän voi nostaa oikeusjutun.

        että omalla tietokoneella saa tehdä mitä tykkää ja se on toisen moka jos sillä naputtelee. tietokone kun on henk.koht. omaisuutta.

        alkuperäiselle:
        itse olen käyttönyt win ympäristössä keyloggeria ja mulla pitäis sellanen windowsiin vielä jossain ollakin. kattelen illalla jos löydän sen. ilmottele jos tarttet mokomaa.


      • Laura Palmer
        MissPinkMarple kirjoitti:

        ...mainita päiväkirjat tuossa listassasi. Ne tuovat ehkä kaikkein eniten informaatiota ap:lle. Päiväkirjoista kannattaa otattaa kopiot itselleen...

        Päiväkirjat on siis tosi retroa. Tuo ei ollut käynyt edes mielessä. Myös kumppanin sähköpostiliikenteestä, blogimerkinnöistä ja irccisessioista kannattaa ottaa varmuuskopiot.


      • alik
        puusilima_ kirjoitti:

        että omalla tietokoneella saa tehdä mitä tykkää ja se on toisen moka jos sillä naputtelee. tietokone kun on henk.koht. omaisuutta.

        alkuperäiselle:
        itse olen käyttönyt win ympäristössä keyloggeria ja mulla pitäis sellanen windowsiin vielä jossain ollakin. kattelen illalla jos löydän sen. ilmottele jos tarttet mokomaa.

        jos löytyy niiin laitatko sen ohjelman nimen ja mistä ehkä voi ladata sen? Ja hiukka käyttö ohjetta?


      • testattu on

      • puusilima_
        alik kirjoitti:

        jos löytyy niiin laitatko sen ohjelman nimen ja mistä ehkä voi ladata sen? Ja hiukka käyttö ohjetta?

        sitä ei voi ladata mistään kun se on mun itte tekemä.saa niitä netistäkin mutta virustutkat alkaa valittaa niistä.
        etsin vielä.. mulla on koneella 1500Gigatavua tiedostoja niin on vähän hukassa toi..


      • puusilima_
        alik kirjoitti:

        jos löytyy niiin laitatko sen ohjelman nimen ja mistä ehkä voi ladata sen? Ja hiukka käyttö ohjetta?

        mieti todella. kannattaako toi. kaikki "tieto" ei välttämättä ole hyvästä. sanon tän ihan kokemuksesta.


      • odotetaan ennakkotapausta
        laki ja laki kirjoitti:

        heh... onko kukaan koskaan kuullut, että tällaista oikeusjuttua olisi nostettu? eiköhän se ole n. miljoona kertaa suurempi rikos (vaikka ei lakikirjan mukaan varsinainen rikos olekaan) parisuhdetta ja ihmisyyttä kohtaan, jos toinen on uskoton?? tai edes epäily siitä uskottomuudesta (tuskin kukaan käy urkkimaan, ellei ole sitä epäilystä, joka usein osoittautuu oikeaksi).

        avioliitossa, etenkin pitempään jatkuneessa, on kyse yleensä kahden ihmisen liki koko aikuselämänsä jatkuneesta ponnistelusta perheen yhteisen hyvän eteen. sitten kun ja jos herää epäilys toisen uskottomuudesta ja/tai rehellisyydestä, siinä on vaakalaudalla koko tulevaisuus ja kaikki vuosien ponnistelu tuntuu valuvan hiekkaan silmänräpäyksessä. ei siinä tilanteessa kuule mitään viestisalaisuuslakeja noudateta!! eikä juuri muitakaan lakeja, sillä sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja.

        ja vielä mitä tulee siihen viestisalaisuuteen, niin laki suojaa vain ja ainoastaan sellaisia viestejä jotka ovat matkalla, siis vastaanottajan lukematta. on sitten vastaanottajan vastuulla säilöä nämä luetut viestit niin, ettei niihin pääse käsiksi. ainoa varma keino tähän on hävittää viestit lukemisen jälkeen. jos ne jäävät esim. sähköpostiin tai kännykkään, ei niitä luettuja viestejä mikään laki enää suojaa! monet luulee että niitäkin suojaisi samainen tietosuoja- tms. laki, mutta näinhän ei todellakaan ole.

        keylogger hakusanalla varmaan löytyy mielenkiitoista luettavaa netistä... jos vaklaaminen on mielessä..

        Väärä tieto: Toisen postia ei saa lukea, vaikka se olisi avattukin.
        Odotan, milloin tulee ennakkotapaus kännykkä- tai tietokoneviestin lukemisesta.
        Uskon, että tulee, se on vain ajan kysymys.

        Mutta muuten olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä: Uskottomuutta minäkin pidän vakavana rikoksena, vaikka lainsäädäntö ei pidäkään.

        Meillä avioliittolaki muuttui 1988. Sitä ennen uskottomuuden takia sai avioeron ripeästi ja vielä syyllinen osapuoli eli uskoton oli heikoilla omaisuutta jaettaessa ja lasten huollosta päätettäessä.


      • päiväkirjoista
        Laura Palmer kirjoitti:

        Päiväkirjat on siis tosi retroa. Tuo ei ollut käynyt edes mielessä. Myös kumppanin sähköpostiliikenteestä, blogimerkinnöistä ja irccisessioista kannattaa ottaa varmuuskopiot.

        Päiväkirjat eivät yleensä ole faktaa. Suurin osa naisista kirjoittaa päiväkirjoihinsa unelmia, päiväunia, runoja ... kaikenlaista hempeätä (ja joskus ronskiakin) tekstiä.
        Iso osa siis on fiktiota, joka on tarkoitettu omaan käyttöön, esim. lohdutukseksi tai muussa mielessä. Toisinaan päiväkirjamerkinnät on suoraan kopioitu kirjoista.

        Esim. minä teen näin, koska käytän päiväkirjamerkintöjä varsinaisessa työssäni (toimittaja) hyväkseni.


      • alik

      • puusilima_
        alik kirjoitti:

        uskaltaako noita ladata, meinaan en haluais koko maailman tietävän?

        netistä saatavat kyllä on vähän??? ja virustutka valittaa niistä takuuvarmasti.
        mulla on joku versio siitä itsellä mutta se on hieman "hankala asennettava". saat kyllä jos kelpaa, eikä virustutkatkaan vikise..


      • laura p.
        päiväkirjoista kirjoitti:

        Päiväkirjat eivät yleensä ole faktaa. Suurin osa naisista kirjoittaa päiväkirjoihinsa unelmia, päiväunia, runoja ... kaikenlaista hempeätä (ja joskus ronskiakin) tekstiä.
        Iso osa siis on fiktiota, joka on tarkoitettu omaan käyttöön, esim. lohdutukseksi tai muussa mielessä. Toisinaan päiväkirjamerkinnät on suoraan kopioitu kirjoista.

        Esim. minä teen näin, koska käytän päiväkirjamerkintöjä varsinaisessa työssäni (toimittaja) hyväkseni.

        Niin siis näissä harlekiineissa voi olla yksityiskohtaisia kuvauksia tunkeutumisesta kaikkiin ruumiinonkaloihin, mutta ihastus ei ehkä olekaan niin vakavaa kuin lukija voisi kuvitella. Menetelmä vaatii tueksi huolellisen tekstianalyysin, päiväkirjamerkintöjen tutkimisen useammalta vuodelta ja suhteuttamisen muihin havaintoihin.

        Toimittajien tekstit ovat aina lähtökohtaisesti fiktiivisiä (sori, oli pakko).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe