voiko miehiin luottaa...

en minä ainakaan

Onko olemassa miehiä, jotka puhtain sydämin pystyvät sanomaan, että heihin voi varmasti luottaa, eivätkä vaan sanomansa mukaan yritä olla uskollisia? En ymmärrä, miten ihmiset eivät toimi niinkuin puhuvat.

8

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävää että

olet kokenut väärien miesten taholta sitä että sua on petetty ja oot menettänyt luottamuksesi. Mutta kyllä meitä luotettaviakin on. Ihan oikeasti!

• Kerrothan

lisäää Pelkkänä korvana.Kerro kuinka käytännössä tämä ilmenee......(luemme kun ehdimme)

• siis sekö
        Kerrothan kirjoitti:

lisäää Pelkkänä korvana.Kerro kuinka käytännössä tämä ilmenee......(luemme kun ehdimme)

luotettavuus? No sillä tavalla:
        ei petetä naista
        ollaan lojaaleja ja uskollisia naiselle
        nainen aina ykkönen ja hänen puolesta valmiita tekemään vaikka vähän vilppiäkin (esim. naista suojellakseen) mutta ei kuitenkaan vilppiä naiselle
        ei valehdella naiselle

tällasia, onko hyvä?

• Lady.

luotettavia miehiä löytyy!

• luotettava mies

Hyvän kasvatuksen saaneena olen aina ollut ehdoton luotettavuuden suhteen ja vaadin sitä myös läheisiltäni. En ole ehkä mikään maailman komein mies, mutta sisäisesti asiat on enemmän kuin kunnossa. Pidän aina tiukasti kiinni aikatailuista ja jos jotain lupaan niin se myös pitää. Tuskin olen kuitenkaan mikään harvinaisuus, koska en ole ikinä saanut naisten taholta tuntea että olisin näiden puolien takia tavoittelemisen arvoinen mies. Harmin paikka tätä pinnallista maailmaa, mutta katkeruus ei myöskään kuulu minun repertuaarini. Ehkä tässä vielä joskus osuu kohdalle sellainen nainen joka osaa arvostaa minun hyveitäni.

• ARTEMIS59

suhde ilman luottamusta on repivä eikä varmasti edes lopulta kokemisen arvoinen. Hyvä että et ole antanut periksi pinnalliselle maailmalle vaikka hyveet eivät ole "muodissa".

• en minä ainakaan

Itse petettynä ja jätettynä ja tanssipaikkoja kierrelleenä olen vaan huomannut, että niin helposti unohtuu hyväkln kumppani tanssin pyörteissä. Lavoilla romantiikka kukkii. Tanssia voi, mutta ei mielestäni kannata tanssittaa vain samaa koko iltaa. Siinä on vaaransa.

• ARTEMIS59

mä luulen että ihmiset kyllä kaipaa ihannetta, tosi rakkautta ja sitä luonnollista uskollisuutta, mutta mitä enemmän pelkää tulevansa hylätyksi tai jätetyksi, tietäen tai tiedostamattaan, sen enemmän pidetään auki tie muille mahdollisuuksille ja haetaan turvaa uskottomuuden ajatuksesta ja sitten myös teosta. Pettävät tai koko ajan ympärilleen vilkuilevat miehet on usein itse hirveän mustasukkaisia ja epävarmoja ihmisiä, jotka peittävät itsensä naistenmiehen rooliin. Toivon että sulle löytyy aidosti uskollinen sydän, usko siihen vaikka näetkin paljon muuta maailmassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe