voiko miehiin luottaa...

en minä ainakaan

Onko olemassa miehiä, jotka puhtain sydämin pystyvät sanomaan, että heihin voi varmasti luottaa, eivätkä vaan sanomansa mukaan yritä olla uskollisia? En ymmärrä, miten ihmiset eivät toimi niinkuin puhuvat.

8

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävää että

olet kokenut väärien miesten taholta sitä että sua on petetty ja oot menettänyt luottamuksesi. Mutta kyllä meitä luotettaviakin on. Ihan oikeasti!

• Kerrothan

lisäää Pelkkänä korvana.Kerro kuinka käytännössä tämä ilmenee......(luemme kun ehdimme)

• siis sekö
        Kerrothan kirjoitti:

lisäää Pelkkänä korvana.Kerro kuinka käytännössä tämä ilmenee......(luemme kun ehdimme)

luotettavuus? No sillä tavalla:
        ei petetä naista
        ollaan lojaaleja ja uskollisia naiselle
        nainen aina ykkönen ja hänen puolesta valmiita tekemään vaikka vähän vilppiäkin (esim. naista suojellakseen) mutta ei kuitenkaan vilppiä naiselle
        ei valehdella naiselle

tällasia, onko hyvä?

• Lady.

luotettavia miehiä löytyy!

• luotettava mies

Hyvän kasvatuksen saaneena olen aina ollut ehdoton luotettavuuden suhteen ja vaadin sitä myös läheisiltäni. En ole ehkä mikään maailman komein mies, mutta sisäisesti asiat on enemmän kuin kunnossa. Pidän aina tiukasti kiinni aikatailuista ja jos jotain lupaan niin se myös pitää. Tuskin olen kuitenkaan mikään harvinaisuus, koska en ole ikinä saanut naisten taholta tuntea että olisin näiden puolien takia tavoittelemisen arvoinen mies. Harmin paikka tätä pinnallista maailmaa, mutta katkeruus ei myöskään kuulu minun repertuaarini. Ehkä tässä vielä joskus osuu kohdalle sellainen nainen joka osaa arvostaa minun hyveitäni.

• ARTEMIS59

suhde ilman luottamusta on repivä eikä varmasti edes lopulta kokemisen arvoinen. Hyvä että et ole antanut periksi pinnalliselle maailmalle vaikka hyveet eivät ole "muodissa".

• en minä ainakaan

Itse petettynä ja jätettynä ja tanssipaikkoja kierrelleenä olen vaan huomannut, että niin helposti unohtuu hyväkln kumppani tanssin pyörteissä. Lavoilla romantiikka kukkii. Tanssia voi, mutta ei mielestäni kannata tanssittaa vain samaa koko iltaa. Siinä on vaaransa.

• ARTEMIS59

mä luulen että ihmiset kyllä kaipaa ihannetta, tosi rakkautta ja sitä luonnollista uskollisuutta, mutta mitä enemmän pelkää tulevansa hylätyksi tai jätetyksi, tietäen tai tiedostamattaan, sen enemmän pidetään auki tie muille mahdollisuuksille ja haetaan turvaa uskottomuuden ajatuksesta ja sitten myös teosta. Pettävät tai koko ajan ympärilleen vilkuilevat miehet on usein itse hirveän mustasukkaisia ja epävarmoja ihmisiä, jotka peittävät itsensä naistenmiehen rooliin. Toivon että sulle löytyy aidosti uskollinen sydän, usko siihen vaikka näetkin paljon muuta maailmassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2116
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1888
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      95
      914
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      889
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe