Mitä kautta pääsee au-pairiksi vain kolmeksi kuukaudeksi? Minimi tuntuu olevan 6-9kk ja vuosi yleinen. Onko hyviä kokemuksia yksityisesti perheen löytäneillä, ei siis järjestön kautta.
Kolme kuukautta
3
477
Vastaukset
- just....
toissa viikolla Edinburghiin au pairiks. Loysin mun perheen mol.fi sivuston kautta. Taa perhe on aivan mahtava!! Ne saa mun olon tosi kotosaks, ja kaikenlisaks palkka on hyva=) Ja muutkin edut... Eli
kannaattaa lahtea mun mielesta yksityisesti. Kannattaa tosin teha kirjallinen tyosopimus, ettei tuu sit yllatyksia=) - jet8
Minun syyskuussa alkava au-pair-pestini on vain 3kk, tai on siinä mahdollisuus kai jatkaa sitten joulun jälkeen. Minulla kävi hyvä tuuri sillä kaverini oli googlen avulla löytänyt minulle tämän paikan. Päätin sitten lähettää hakemuksen ja ens kuussa mennään brysseliin :)
- k_k a_p
Onnea vaan molemmille hyvän paikan johdosta ja hauskaa au-pair aikaa! Jet8, tuo sinun paikkasi kuulostaa juuri sellaiselta mitä olen ajatellut; syyskuusta ja kolme kuukautta ja vielä mahdollisuus jatkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483