Exä on meille kaikille aina jotenkin sellainen ihminen, että hän jää osaksi elämäämme tavalla tai toisella. Yhteisiä vuosia, koettuja asioita jne ei heitetä mihinkään, vaan ne ovat aina olemassa. Exä tulee usein esille eri keskusteluissa vuosien mittaan ja toisinaan joutuu jo erottelemaan, kenestä exästä on kyse, kun vuosia kertyy lisää.
Minulle kävi niin, että olimme exän kanssa yhdessä kahdeksan vuotta ja suhteemme loppuosa oli kylmää ja kamalaa, johon vielä liittyi hänen pettäminen jne.
Eron jälkeen meistä tuli kuitenkin hyvät kaverit ja vietimme paljon aikaa yhdessä. Meillä on ollut eron jälkeen parempaa aikaa, kuin oikeastaan koskaan suhteen aikana.
Sitten vain eräänä päivänä exä tuli käymään ja istuimme iltaa luonani ihan kaikesta mahdollisesti keskustellen. Emme edes ottaneet alkoholia vaan ihan vain keskustelimme ja lopulta löysimme itsemme sängystä aivan mielettömän ihanan rakastelun keskeltä. Tunsimme kuin ihmeen kautta aivan mieletöntä rakkautta toisiamme kohtaan ja se yö keskti pitkään ja siinä sitten meni myös koko sateinen pitkä seuraava päiväkin sängyssä, kun emme vain viitsineet nousta kaiken rakastelun ja ihanuuden keskellä.
Tuosta on nyt aikaa runsaan kaksi kuukautta ja viikko sitten exäni kertoi minulle saaneensa juuri raskaustestin tulokset ja odottavansa minulle lasta. Miten sitten tästä eteenpäin, sen aika näyttää.
Näinkin voi käydä !
Nimetön
2
2176
Vastaukset
- jaska,2
Älä ole sinisilmöinen, vaan vaadi isyystesti!
http://www.isyystesti.fi/ - 505050
ilman meitäkin, miten toimia. Te kaksi sen päätätte, emme me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760