niiin et ketä ne oikein ovat.Kertokaa minullekin.
kiitos.
Ketä on sellaiset
8
640
Vastaukset
- wefew
Ei sun tarvitse kaikkia miellyttää. Olet muutenkin väärällä palstalla, mene kyselemään tuonne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&subcat=3044- luu'let
olevasi minulle sanomaan mistään mitään.(kiva kun olet noin ystävällismielinen)pah.
- wefew
luu'let kirjoitti:
olevasi minulle sanomaan mistään mitään.(kiva kun olet noin ystävällismielinen)pah.
jos et halua vastauksia.
- "vahti"
luu'let kirjoitti:
olevansa moderaattori/koodari joka täälää sanelee ihmisille missä he saavat kysellä/kirjoittaa.
onko hoitosi jäännnyt tänään väliin! vai etkö pystykkään forwardoida.
- naisia,
joilla on oikea asenne ja päämäärä sekä kyky ja osaaminen sen saavuttamiseen. Esimerkkinä mm. monet thaikkunaiset.
- Marie-Cecile
on samanlainen kuin ihannemies. Hänessä on sopivassa suhteessa kaikkea juuri sinulle. :)
- MMies
"Hänessä on sopivassa suhteessa kaikkea juuri sinulle."
Hänessä _olisi_ sopivassa suhteessa kaikkea juuri sinulle, mutta et koskaan häntä saa -> ihannenainen/mies. - Marie-Cecile
MMies kirjoitti:
"Hänessä on sopivassa suhteessa kaikkea juuri sinulle."
Hänessä _olisi_ sopivassa suhteessa kaikkea juuri sinulle, mutta et koskaan häntä saa -> ihannenainen/mies.kiitos tarkennuksesta... Tuo Ihanne-osio olikin hieman puutteellinen... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954