erosin liitosta

Loimaalle!

Erosin liitosta kun ei sillä rahalla oikeen saa vastinetta. Loimaan kassa ajaa joka tapauksessa saman asian.

17

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten hitossa

      Loimaan kassa on edesauttanut sulle parempia työehtoja ?

      • Saavutetaan

        itse neuvottelemalla.


    • yks siivooja

      Taidan tehdä saman. Kuulun nyt liittoon ainoastaan työttömyysturvan takia. Muuta hyötyä ei liitosta ole. Ainakaan siivoojille...

      • muka saa

        TES:in mukaista palkkaa etkä mitään lisiä, et edes ilta tai yölisiä ?
        Jäätkö ilman lomaa ja lomaltapaluurahaa, etkä saa edes arkipyhäkorvauksia ?
        Pitääkö sinun olla omalla kustannuksellasi sairaana tai äippälomalla ?
        Eikä TA:si maksa sinulle kokemusvuosilisiä eikä siirtymäaikoja ?
        Eikö luottamusmiehesi neuvo sinua jos on hankaluuksia TA:n kanssa etkä saa edes piiritoimistolta apua ?
        Evätäänkö sinulta pääsy liiton järjestämille reissuille, kursseille ja erilaisiin tapahtumiin ?
        Jos kaikkiin näihin vastaat, ettet ole niitä saanut niin sitten kyllä kannattaa erota liitosta, sillä eihän siitä sitten ole mitään hyötyä todellakaan...


      • moppi2

        ja sen myötä aliarvostetut siivoojat ammattiryhmänä pitäisi kuulua ammattiliittoon.palkkatasoa,vaikka se onneton onkin,ei nosta muu kuin liitto,ja mitä enemmän jäseniä ,nimenomaan siivoojia, on jäsenistössä,sen myötä voidaan ainoastaan nostaa palkkatasoa.jos alalla työskentelevistä kuuluu ammattiliittoon alle puolet ei se liittokaan voi vaatia mitään,ainoastaan neuvotella,kun ei ole tuota taustavoimaa.syksyn palkkaneuvotteluissa pamilaisissa ammattiryhmissä taaskin varmaan kaupan ja maran ryhmä vetää pisteet kotiin,kun on tuota jäsenistöä enemmän kuin kiinteistö ja siivouspuolella.jollen kuuluisi liittoon kuuluisin ainakin LIITON TYÖTTÖMYYSKASSAAN.sekin on mahdollista yks siivooja!terv toinen luuttuaja(;


      • oletkin
        muka saa kirjoitti:

        TES:in mukaista palkkaa etkä mitään lisiä, et edes ilta tai yölisiä ?
        Jäätkö ilman lomaa ja lomaltapaluurahaa, etkä saa edes arkipyhäkorvauksia ?
        Pitääkö sinun olla omalla kustannuksellasi sairaana tai äippälomalla ?
        Eikä TA:si maksa sinulle kokemusvuosilisiä eikä siirtymäaikoja ?
        Eikö luottamusmiehesi neuvo sinua jos on hankaluuksia TA:n kanssa etkä saa edes piiritoimistolta apua ?
        Evätäänkö sinulta pääsy liiton järjestämille reissuille, kursseille ja erilaisiin tapahtumiin ?
        Jos kaikkiin näihin vastaat, ettet ole niitä saanut niin sitten kyllä kannattaa erota liitosta, sillä eihän siitä sitten ole mitään hyötyä todellakaan...

        monet ei ajattele että noi sun luettelemat asiat on juuri niitä liiton tuomia etuja.
        Aloittajakin marisee ettei hänellä ole liitosta hyötyä ja varmasti käyttää noi mainitut hyödyt ja kuvittelee niitä itsestään selviksi asioiksi.


    • sitten,..

      Siirry sitten "työttömyysturva" sivustolle. Ytk:han hoitaa ainoastaan työttömyysturva asiat.. Siellä on sinunlaisesi paikka..
      Moneskohan kerta oli, kun "taas" erosit...

      • näille

        TA:n palkkaamille provoilijoille vastailette.


    • ei yhtä jäsentä kaipaa

      Niin ja kohta olet täällä urkkimassa tietoja, ja kun apua ei herukkaan, niin sitten haukut liitot lyttyyn ja ylistätä YTK.ta.

    • todella

      antaumuksellinen perseen-nuolija.Onnea lipomallasi röörillä.Voi vaan tulla paska vastaan.

    • matalapalkkainen

      Siis minusta tuntuu,että loimaan kassan työntekijöillä on työstä pulaa,kun täällä jaksavat käydä provosoimassa joka ikinen viikko samankaltaisia otsakkeita?

      Heh, ei mitään hyötyä, itse ainakin hyödynnän paljonkin, saan alennuksia monista paikoista, esim vakuutuksistakin.

      Osastot tarjoavat ilmaisia reissuja, konsertteja, liitot työssä jaksamis/tsemppaamis viikonloppuja ja ihan jäsenmaksun hinnalla, hotelleissa ollaan ja illalla saa jopa juhlia jos tahtoo tai käyttää kylpylän anteja hyödykseen,osastot monesti tarjoavat vielä juotavaakin.

      Me jotka olemme pikkaisen aktiivisempia, niin jaksamme kyllä laittaa teille, "hyvä" loimaan kassan henkilökunta, vastinetta tänne kirjoittamiinne juttuihin, huvittaa vai aina välillä!!!

      • mielestäni

        nimenomaan liittoihin kuuluvat ovat ärhäkkäimmin provosoituneet tällä palstalla. Jonkun aikaa seuranneena.
        Erään liiton jäsen.


      • työtön 400.001
        mielestäni kirjoitti:

        nimenomaan liittoihin kuuluvat ovat ärhäkkäimmin provosoituneet tällä palstalla. Jonkun aikaa seuranneena.
        Erään liiton jäsen.

        Erotaan joukolla. Näytetään noille demareille närhin munat. Ei ne mönkäreet jaakonsaaret ja heinäluomat ole saaneet mitään aikaan.
        Joku muutosturvakin on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sillä pakotetaan kaikki muuttamaan pääkaupunkiseudulle.
        Työ on tuotava sinne missä ovat työttömien kodit ja asuinpaikat eikä päinvastoin.


      • paljastuu
        työtön 400.001 kirjoitti:

        Erotaan joukolla. Näytetään noille demareille närhin munat. Ei ne mönkäreet jaakonsaaret ja heinäluomat ole saaneet mitään aikaan.
        Joku muutosturvakin on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sillä pakotetaan kaikki muuttamaan pääkaupunkiseudulle.
        Työ on tuotava sinne missä ovat työttömien kodit ja asuinpaikat eikä päinvastoin.

        Tuosta viestistäsi paljastui henkinen tasosi.
        Tuontason omaavat henkilöt tarvitsivat erityisesti ammattiliittojen apua, sillä jos olet yksin ja YTK:n varassa, niin olet kyllä tosi heikoilla "jäillä".
        Hiukan käy sääliksi, mutta eihän sille mitään voi---
        kaikille kun ei ole annettu yhtä paljon..


    • herttilei

      sentään. Tätä samaa keskusteluako käydään kerran viikossa.
      Kaikkihan, jotka ovat tällä palstalla vierailleet, ovat tämän saman keskustelun nähneet.
      Kaikilla on jo selvillä mikä on työttömyyskassan ja ammattiliiton ero.
      Eikö teillä työnantajien edustajilla ole enää muuta sanottavaa?

      • edelliseen

        Tosiaan on teiltä työnantajilta aika epätoivoinen yritys,, muutama pösilon voitte saada uskomaan.
        Keksikää jotain uutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe