Itse miellän laihdutuksen vaikeaksi,kamalaksi, ankeaksi, tyhmäksi, elämä päättyy kun laihduttaa.
Onko ketään jolle laihutus olisi positiivinen juttu jo ennen kilojen lähdettyä.
Onko ketään
3
249
Vastaukset
- Laadidaa79
tartte päättyä laihdutukseen. Kysehän on kuitenkin elämäntapa muutos. Pitää vaan valita haluaako elää lihavana ja huonovointisena loppuelämänsä vai pudottaa muutaman kilon ja olla pirtsakka ja hyvin voiva. Kun valinta on tehty, pitää vaan maalin mielessä. Keneen sitä nyt mieluummin panostais kuin omaan itseensä??
Positiivinen elämänasenne auttaa eteenpäin myös laihdutuksessa.
Itse olen uusinut ruokavalioni ja olo on mitä mainioin. Välillä tulee repsahduksia ja herkkupäiviä, mutta nekin on vaan elämää. En mä liian tiukkaa diettiä haluiskaan.
Liikunnan lisääminen on myös mukavaa. Joka päivä en lenkkeile, vaan kun siltä tuntuu. Sekään ei saisi olla pakko pullaa, vaan aloitella ihan pelkästä ulkoilusta ja tehdä lyhyt lenkki päivittäin. Voinnin ja innostuksen mukaan sit pidentää niitä.
Yleisin virhe laihduttamisessa ja elämäntapa-muutoksissa on että jätetään kaikki herkut ja epäterveelliset ruuat kerralla ja vannotaan että liikutaan joka ikinen päivä ja syyään vaan porkkanoita. Se ei kestä pitkään ja tulee repsahduksia josta ajaudutaan jopa syvemmälle kierteeseen kuin laikkaria aloteltaessa.
Hiljaa hyvä tulee... =) - .........
olen ollu laihiksella kuukauden verrran ja aijon jatkossakin olla olo on tosi hyvä vaikka vasta 3.kiloo lähetny ei tee meili mitään mässyjä.syön ihan normaalia kotiruokaa ja paljon salaattia ja hedelmiä.
- ........
Minä pidän laihduttamisesta. Olen ollut laihiksella nyt vähän päälle kuukauden. Kiloja on lähtenyt viisi. Oloni on tällä hetkellä todella energinen. Lenkkeilen joka päivä, ja syön ihan kotiruokaa. Herkkuja en syö. Tietysti syön myös salaatteja ja hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935