Oletetaan että näet jonkun naisen, vaikkapa vaan kerran viikossa ,tai jopa harvemminkin, ja huomaat joka kerta ihastuvasi häneen enemmän ja enemmän.
Olet jo päässyt vähän tutustumaan häneen vaikka juttelemaan jotain ehkä ohimennen mutta toivoisit silti vähän enemmän, itsesi sallimissa rajoissa.
Nainen on myös varattu joten mitä tehdä?
Haluaisitko kuitenkin naiseen jonkunlaisen "kontaktin", tehdä itsesi näkyväksi hänelle? Mitä teet? (et missään nimessä voi julistaa asiaa ääneen joten matalalla profiililla pitää olla liikkeellä)
Olisit kuin hän olisi ilmaa vaan?
Miten toimisit VARATTU mies
12
1100
Vastaukset
Minä tunnen paljon viehättäviä naisia. Niitä ovat jotkut naispuoliset ystäväni, työkaverini, vaimoni kaverit jne...
Jos jostain syystä tuntisin, että sydänalassani alkaisi liikaa läpättämän, välttelisin tällaisen ihmisen kohtaamista ja toivoisin, että tunne menisi ohi. Ja vielä sähäkämmin se menisi ohi, kun toitottaisin itselleni, että nainen on varattu. Kuka hullu haaveilisi yhteisestä tulevaisuudesta pettäjän kanssa? Ja pelkkä pano ei olisi sen arvoista.
Ainakin tähän asti minulla on aina ollut tarpeeksi selkärankaa sanoa ei houkutuksille. Ne, joilla on suuria luonteesta johtuvia ongelmia asian suhteen, ei pitäisi kokeilla rajojaan.- tietenkään :
koska lutkailua ei tueta
tää nyt sit sitä elävän elämän Harlekiinia, hehkutellaan omassa pikku päässään tällasilla jutuilla päivät pitkät kun arki oman äijän kanssa tuntuu vähän tylsältä ja tasapaksulta :-)
- siveyspoliisi
Naiset (varatut ja vapaat) kyselevät jatkuvasti, miten iskeä varattu mies, miten saada varattu mies kiinnostumaan, miten tunnistaa, onko varattu mies kiinnostunut jne. Miksi ne varatut niin kiinnostavat, eikö olisi parempi etsiä vapaita miehiä, jos itse on vapaa? Jos sattuu olemaan varattu, olisi varmaan parempi keskittyä siihen omaan parisuhteeseensa ja siihen, kuinka sen saa pidettyä kunnossa. Miten kukaan voi olla niin huomionkipeä, että sitä on haettava kaikkialta ja kaikin keinoin?
- kautta
rantain, että olisiko mahiksia "wuppa wuppa" you know.
- Miies.,.
Panisin ja hylkäisin, jonka jälkeen välttelisin... NOT..
Mutta sellaista vastaustahan odotit..?- kysellä :
kelpaisit pelkäksi *PANOKSI!* joten miten olis...
"Olet jo päässyt vähän tutustumaan häneen vaikka juttelemaan jotain ehkä ohimennen..."
Välttelen ihastuttavia naisia kuin ruttoa, olivatpa he vapaita tai varattuja. Elämä on tämänkin tärkeän selviytymiskeinon opettanut... :)- Edestäpäin
ja oikein rajusti, jos olisin varattu mies. Olen kuitenkin vapaa mies, joten panisin takaa päin. En ainakaan panisi selän takana jos olisin varattu.
- väitteen...
että varattu mies seisoisi naisensa takana?
- Mangler
väitteen... kirjoitti:
Ettei panis selän takana. Siinä lukee kans JOS olisi varattu. Ei kaikki naiset tai miehet ole uskollisia, ei edes kaikki naiset. Kuka yrittää väittää, että sukupuolista olin kyse? Henkilöistä on kyse, ei voi yleistää.
- Mendelssonni
väitteen... kirjoitti:
Mies voi panna vaimonsa takana, varsinkin selän takana. Sama mahdollisuus on vaimoilla ja poikkeukset vahvistavat sääntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1237120Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224928L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664256TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242261Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2731681- 671465
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221386Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581384