Siis otetaanko kynnet vallan pois ja pistetään uudelleen kuten kynsiä tehtäessä? Vai viilataanko niitä vaan? Kuinka kauan huolto kestää?
Voinko mennä eri kynsientekijälle vai tarviiko mennä samalle joka kynnet teki? En oikein pitänyt kyseisestä henkilöstä...
Kiitos vastauksista!
Mitä rakennekynsien huolto sisältää?
7
9074
Vastaukset
- EK-K
Ei tarvitse mennä samalle henkilölle huoltoon. Kuitenkin kannattaa ensisijaisesti käyttää samaa kynsmuotoilijaa kun sellaisen hyvän löytää, koska jokaisella on oma käsialansa, myös tippien malli saattaa vaihdella paljonkin paikoittain jne.
Olen korjannut muutamia "alennusten perässä juosseiden"-kynsiä, joissa pahimmillaan on ollut osassa akryylia, osassa geeliä, ne on rispaantuneet, osassa tipit osassa vahvistukset, pari katkennutta, jota oli itse yrittänyt liimailla kiinni ja tipitkin oli eri paria. Siis tämän jälkeen luulin että olin nähnyt jo kaiken...siinä aikaa vierähti toista tuntia kun niistä siistit laitoin.
Kannattaa suosia siis vakituista kynsimuotoilijaa, kun sellaisen mieleisensä löytää. Huoltojen väli kannattaa myös pitää alussa ainakin 2-3 vkoa ja pidentää sitten jos on tarvetta. Huoltoväli riippuu oman kynnen kasvusta.
Huollossa kynsi alustetaan, laitetaan geeli, muotoillaan uudelleen ja pinnoitetaan. Jos tarvitsee vaihtaa tippejä, ne usein hinnoitellaan erikseen.- seela
Mitä siis tarkoitat, että tippien malli voi olla erilainen?
- EK-K
seela kirjoitti:
Mitä siis tarkoitat, että tippien malli voi olla erilainen?
Jos kynnet on tehty ohuilla kärkitipeillä (tai läpinäkyvillä tipeillä) eikä toisella kynsimuotoilijalla olekaan kuin paksuja kärkitippejä tai ei kärkitippejä ollenkaan (tai läpinäkyviä), ei lopputuloksesta tule yhtenäinen, jos vain osaan jouduttaisiin vaihtamaan tipit.
Onhan se aika hassun näköistä jos osassa kynsiä on läpinäkyvä tippi ja parissa perustippi. Eli joissain tapauksissa voidaan joutua parin kynnen vuoksi uusimaan koko tippirivi kynsiin.
Tippejä on erilaisia, osa portaalla osa portaattomia, on paksuja tippejä, eritavalla kaareutuvia tippejä, eri värisiä tippejä jne. - hö taas
EK-K kirjoitti:
Jos kynnet on tehty ohuilla kärkitipeillä (tai läpinäkyvillä tipeillä) eikä toisella kynsimuotoilijalla olekaan kuin paksuja kärkitippejä tai ei kärkitippejä ollenkaan (tai läpinäkyviä), ei lopputuloksesta tule yhtenäinen, jos vain osaan jouduttaisiin vaihtamaan tipit.
Onhan se aika hassun näköistä jos osassa kynsiä on läpinäkyvä tippi ja parissa perustippi. Eli joissain tapauksissa voidaan joutua parin kynnen vuoksi uusimaan koko tippirivi kynsiin.
Tippejä on erilaisia, osa portaalla osa portaattomia, on paksuja tippejä, eritavalla kaareutuvia tippejä, eri värisiä tippejä jne.Tiedossahan tietysti on, että tippejä on erilaisia. En vaan käsitä kuinka se isoa ongelmaa tekisi. Paksu tippi......? Mitä välii...
Ja jos esim. teet ranskalaisen huollon niinhaitanneeko tuo mittään jos joku tippi onkin läpinäkyvä. Sinähän sen kynnen siihen kuitenkin muokkaat. Tippi on vain alusta. Ja aika outoa jos jollain ei tippejä löytyis. - EK-K
hö taas kirjoitti:
Tiedossahan tietysti on, että tippejä on erilaisia. En vaan käsitä kuinka se isoa ongelmaa tekisi. Paksu tippi......? Mitä välii...
Ja jos esim. teet ranskalaisen huollon niinhaitanneeko tuo mittään jos joku tippi onkin läpinäkyvä. Sinähän sen kynnen siihen kuitenkin muokkaat. Tippi on vain alusta. Ja aika outoa jos jollain ei tippejä löytyis.Itse ainakin huomaan eron kynsissä jos niissä on käytetty eri mallisia tippejä, vaikka kynnessä olisi peittävä musta lakka päällä.
- jepjepjep
EK-K kirjoitti:
Itse ainakin huomaan eron kynsissä jos niissä on käytetty eri mallisia tippejä, vaikka kynnessä olisi peittävä musta lakka päällä.
Ne kynnethän muokataan geelin avulla, ja jos olet laittamassa vasta uusia kynsiä sen vähemmän väliä koska voit ohentaa sitä tippiä yms. Jos huoltoon tulee asiakas jolla ei tosiaankaan ole just samaa tippimallia käytetty kuin mitä itselläni on niin poisko ne pitäis ottaa. Huomata ja osata tehdä asialle jotain on kaksi eri asiaa. Se on sitä rakentamista ;D
- EK-K
jepjepjep kirjoitti:
Ne kynnethän muokataan geelin avulla, ja jos olet laittamassa vasta uusia kynsiä sen vähemmän väliä koska voit ohentaa sitä tippiä yms. Jos huoltoon tulee asiakas jolla ei tosiaankaan ole just samaa tippimallia käytetty kuin mitä itselläni on niin poisko ne pitäis ottaa. Huomata ja osata tehdä asialle jotain on kaksi eri asiaa. Se on sitä rakentamista ;D
Miten saat perustipistä tai valkoisesta kärkitipistä läpinäkyvän? Tai perustipistä kuvioidun? Kaarevasta suoran tai suorasta kaarevan, jos asiakas haluaa naturelit.
Ainoastaan manipuloimalla asiakasta haluamaan sellaiset kynnet kuin tekijä viitsii tehdä, vai?
Olen tosin nähnyt kynnet, jotka osan oli tehty akryylilla ja osa geelillä, ei mikään kovin ammattitaitoinen näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006