minkä ikäisenä olette rintanne pienentäneet

ffffffffff

itse olen 25 v ja minulla on yksi lapsi, toisen lapsen haluaisin vielä tehdä lhiaikoina. Leikkaus kriteerit varmasti tättyvät.Ajattelin että kannattaisiko varata aika jo lääkärille jos pääsis jo jonoon. tekis lapsen välis jos on tullakseen.

4

795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

Kannattaa ilman muuta hakeutua jo jonoon. Olisi tietysti parempi että lapset olisi jo "tehty" ennen leikkausta, mutta sehän on totta että ne tule sillon kun on tullakseen.
      Ite olen 22v yhden lapsen äiti, ja jonottelen juuri. Toista lasta ei ole suunnitelmissa, joten hyvillä mielin vartoilen.

• tintu

olen 23 ja 2 lapsen äiti ja odottelen leikkaukseen pääsyä.. jonottaa saa varmaan 1- 1,5 vuotta. kannattaa ensin tehä ne lapset. vauvan kanssa on vaikea olla leikkauksen jälkeen ja jos meinaat vielä imettää niin et voi heti mennä leikkaukseen..

• minäminäminä!!!

Itse olin 18 kun leikkautin rintani pienemmiksi. Kohta olen 19.
      voithan varata lääkärillesi ajan ja keskustella asiasta ja kysyä kuinka pitkät jonot on paikkakuntasi plastiikkakirurgille =)

• 36 vee

ja lapsi oli 9, enempää ei ole tulossa. toisaalta varmaan kantsii hakeutua jonoon, mutta mutta. asialla on toinenkin puoli: jos lapsi/lapset on kovin pieniä, sulla tulee olemaan tod.näk. vaikeeta kotona leikkauksen jälkeen , koska et saa nostella ja tehdä raskaita kotitöitä vähään aikaan.

ja voi käydä myös niin kuin mulle, eli että sain vaikean haavainfektion pari vkoa leikkauksesta ja jouduin 11 p antibioottitiputukseen sairaalaan, sen jälkeen haavanhoitoa terkalla joka päivä yli 2 kk, myös viikonloput.

tulehduksia tulee tietääkseni n 10 % leikatuista. muuten olen tyytyväinen lopputulokseen, mut oli raskas kevät. sairaalasta ei paljon lapsia ja hoidella ja kotitöitä tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      66
      2382
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      65
      1115
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1077
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      650
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      648
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      571
    Aihe