Pigmenttiläiskät

pilkullinen

Onko kenelläkään kokemusta pigmenttiläiskien poistamisesta naamasta: mitkä hoidot tai tuotteet toimivat ja läiskät todella vaalenevat tai millä ne saa peittoon? Itselläni tuli ensin pigmenttiä ylähuulen päälle ja nyt läikkiä on myös poskissa. Olen yrittänyt suojata ihoani, ensin 15 suojakertoiminen päivävoide ja 50 suojakertoiminen aurinkovoide, mutta ei auta. Joitakin vaalentavia tuotteita olen myös kokeillut esim. Avonin laser-kynää, ei toimi. Peittää olen yrittänyt esim. Joe Blascon meikkivoiteella, mutta ei onnistu sekään. Hyviä vinkkejä siis kaivataan!

12

9904

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaxiMarketta

Mikrokuituliinaa suosittelen. Sillä olen saanut kasvojeni värin tasaiseksi. Myös näpyt ovat kadonneet ja huokoset pienentyneet. Kokemusta jo kahden vuoden ajalta:) Eipä ole maksaläiskiä näkynyt.... Pisamat ikävä kyllä pysyvät:(

• Sannas

Siis mikä siinä mikrokuituliinassa auttaa? Miten käytetään ja minkälainen? En ole ennen kuullutkaan.

• säännöllinen käyttäjä

Mulla arbutin auttaa... käyttänyt jo säännöllisesti 3-4 vuotta.
      Vaalentaa jo olemassa olevialäiskiä eikä uusia ole tullut.
      Suosittelen

• StiinaS1986

Mulla ei Arbutin tehnyt mitään, koklasin reiulun vuoden. Mikroliinasta kokemuksia vasta keväästä ja on vaalenneet, vaikka oon kesän ollu auringossakin.

• mikroliina
        StiinaS1986 kirjoitti:

Mulla ei Arbutin tehnyt mitään, koklasin reiulun vuoden. Mikroliinasta kokemuksia vasta keväästä ja on vaalenneet, vaikka oon kesän ollu auringossakin.

vanhoihin arpijälkiinkin? Onko tietoa/kokemusta?

Mulla sekä pigmenttimuutosta että vanhoja arpijälkiä; arbutin ei tehonnut yhtään.

• Miranda78
        mikroliina kirjoitti:

vanhoihin arpijälkiinkin? Onko tietoa/kokemusta?

Mulla sekä pigmenttimuutosta että vanhoja arpijälkiä; arbutin ei tehonnut yhtään.

Mikrokuituliinahan kuorii ihoa ja vilkastuttaa kollageenin uusiutumista, joten kyllä se pitkällä tähtäyksellä siloittaa vanhoja arpiakin. Suosittelen hankkimaan ja kokeilemaan. Ei tuo niin kallis ole. Vaikkakin Duroyn halpa liina ei ole kaikkein tehokkain.

• ei löytynyt
        Miranda78 kirjoitti:

Mikrokuituliinahan kuorii ihoa ja vilkastuttaa kollageenin uusiutumista, joten kyllä se pitkällä tähtäyksellä siloittaa vanhoja arpiakin. Suosittelen hankkimaan ja kokeilemaan. Ei tuo niin kallis ole. Vaikkakin Duroyn halpa liina ei ole kaikkein tehokkain.

Haluaisin kokeilla mikrokuituliinaa, mutta mistä sellaisen löytää? Etsin soksesta, eikä siellä ainakaan näkynyt. Onko eri merkkisiä ja merkeissä eroja? Mitä suosittelisitte?

• Minttuliini
        ei löytynyt kirjoitti:

Haluaisin kokeilla mikrokuituliinaa, mutta mistä sellaisen löytää? Etsin soksesta, eikä siellä ainakaan näkynyt. Onko eri merkkisiä ja merkeissä eroja? Mitä suosittelisitte?

sokokselta ensimmäisen liinani ostin, oli juuri tuo Duroyn. Toisen huusin Huutonetistä, merkkiä en muista valitettavasti. Mutta on parempi kuin tuo Duroyn.

• Hannanen1

Hei,

Sellainen tuote kun Bright idea (Artistry) auttaa maksaläiskiin ja muihin aurinkovaurioihin.

• jutustelija79

Tiedän että Avonilta löytyy sellainen
        voide joka auttaa maksaläiskiin. Huomaa, että voiteet eivät auta jos maksaläiskät ovat olleet jo pitkään sinulla. siksi kannattaa toimia nopeasti jos huomaa maksaläiskän ilmestyneen iholle.

• avun saanut
        jutustelija79 kirjoitti:

Tiedän että Avonilta löytyy sellainen
        voide joka auttaa maksaläiskiin. Huomaa, että voiteet eivät auta jos maksaläiskät ovat olleet jo pitkään sinulla. siksi kannattaa toimia nopeasti jos huomaa maksaläiskän ilmestyneen iholle.

Mary Kaylla on myös todella tehokas seerumi maksalaiskiin ja ihon värivirheisiin. Hinta taisi olla 43€. Olen pian kuukauden päivät sitä käyttänyt ja selvästi ovat läiskät vaalentuneet ja jotenkin koko kasvojen ihon sävy muutenkin tasoittunut. Todella tyytyväinen siis tuotteesee. Etsi www.marykay.fi sivuilta lähin konsultti ja ota yhteyttä. Tuotteita käsitääkseni saa myös kokeilla ennen kuin tekee ostopäätöksen

• terttunen

Hei katsopas mtv3 helmi-sivuilla on juttua pigmenttiläiskistä ym. 10/08

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe