Kannelmäki

just muuttanut

Kertokaa Kannelmäestä, millanen paikka? Onko paljon työttömiä, häiriöitä, juoppoja, pakolaisia? Onko turvallinen?

12

2262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri puolella
      • mä halusin vaan tietää

en oo se joka alempana kyselee puolilasta, mä kyselen kannelmäestä...

• asunut

nyt kaksi ja puol vuotta ja muutto on ollu monta kertaa mielessä.. Asun lähellä ostaria ja kirkkoa helsingin kaupungin vuokrakämpässä.. Ostarilla aina jotain epämääräistä porukkaa samoin kuin juna-asemalla. Johtuen varmaan baarien ja kapakoiden määrästä. Tässä talossa myös yksi juoppo naapuri joka asuu yläkerrassani.. Väillä rauhatonta. Ja poliisihan tekee vakiokierrokset täällä kantsussa joka ilta.

Muuten täällä on ollut ihan jees. Palvelut lähellä ja keskustaan pääsee nopeasti jos asuu juna-aseman tai hämeenlinnan väylän vieressä.

Tervetuloa kannelmäkeen!

• vanhalla puolella

Kävelin tänään kannelmäessä kello 16.00 aikoihin, niin vanha mies noin 50 - vuotias tuli pytämään rahaa. 2,90 euroa olis tarvinnut kun on niin kova krapula.

Nämä pummijat aloittaa aina samalla tavalla: Saanko mä kysyä sulta jotain, ja sitten kun niille sanoo vastaan, niin ne suuttuu.

Älkää hyvät ihmiset antako näille vanhoille juopoille rahaa.

• neliöhinnat

Olet kyllä ihme tyyppi, kun hakemalla haet asuinaluetta, jossa on paljon juoppoja, narkkeja ja maahanmuuttajia. Aika monet maksaa ilolla kalliimpaa vuokraa tai ostohintaa, että em. ryhmiä ei olisi.

Vinkki 1: halvoilla alueilla todennäköisesti näitä on (näkösällä).

Vinkki 2: Jalkaudu alueelle.

• kerro alue missä ei ole

siis haelsingistä tuskin ei pienellä rahalla saa aluetta missä ei ole noita...

• OlutMies

Alueella on sopivasti rentoja lähiökapakoita, joissa elävääkin musiikkia ja karaokea, ei tartte ajella taksilla kalliisti. Tykkään alueesta just siksi.

• niistä poistaa,

eipä täällä paljoa muuta olekkaaan.

• Sereportaasi

On siellä mustia somali ja muita muslimi maahanmuuttajia erityisen paljon. Niitä ainakin siinä Kanneltalon ympäristössä oli aika paljon, jossa aikoinaan itse tuli liikuttua kun olin töissä siellä. Jotenkin sellainen on sen merkki, että jotain järjestyshäiriöitä voi olla tiedossa jossa on tiettyä ryhmittymää erityisen paljon. Jos asuu tasaisesti myös muita ulkomaalaisia se ei näytä tietyn kuppikunnan slummialueelta. Mutta siellä on myös paljon juoppoja jotka sotkee niitä kanneltalon vessoja kusee lattioille joskus paskatkin heitetty seinään. Huumepiikkejä. Aikoinaan Pohjois-haaga 40 ja 44 alueet olivat rauhallisia nyt sielläkin on tummia joka kulmassa ja epämääräisiä roskiksista jotain etsiviä hiippareita.

Siellä missä somali siellä romani, siellä on myös romaneja paljon sillä alueella. Mutta jotkut tykkää asua siellä.

• Kamppi-Kantsu -Töölö

Kannelmäki on kuin Kontula,paitsi että siellä asuu espoon juntteja.20 vuotta siellä olin ja aina vitutti.Itse olen Kampissa syntynyt,Kannelmäessä asunut,Töölöön muuttanut.

• on rauhallista

eikä maahanmuuttajia.

• Suuhari

Mamuja on paljon Kantsussa. Venäläisiä kai suhteessa eniten; molotusta kuulee jatkuvasti porraskäytävissä, kaduilla ja junissa sekä busseissa. Eivät osaa tervehtiä edes rappukäytävässä, vaikka samassa talossa on asuttu vuosia. Katsovatkohan suomalaista alaspäin entisinä suurvaltalaisina?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe